اگر شما از اون دسته از آدم هایی هستید که به تازگی کسب و کاری را راه انداخته اید و یا از قبل بیزینس خودتان را داشته اید و الان به دنبال مطالعه در مورد انواع تبلیغات در اینستاگرام هستید این مقاله به شما خیلی کمک خواهد کرد .
پس با خانه بات همراه باشید …
دیگ هر کسی می دونه که امروزه روش های قدیمی تبلیغات به کلی منسوخ شده اند و این موج نا آرامی که از سمت مردم می آید هم به دلیل عدم شناخت انواع تبلیغات و بهترین تبلیغات هست .
مقاله زیر را حتما مطالعه کنید :
تبلیغات دیگ مثل گذشته نیست و متاسفانه باید بگیم که دنیا تغییر کرده و ما هنوز تغییر نکردیم !
در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع روش های تبلیغاتی که یکی از آنها انواع تبلیغات در اینستاگرام هست آشنا کنیم .
همچنین همیشه گفتیم که بهترین تبلیغ , تبلیغی هست که به صرفه و با FeedBack بالا باشه !
یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در (1)رسانه های جمعی مانند تلویزیون , روزنامه و مجلات , پخش تراکت و همچنین استرابرد های موجود در بزرگراه هاست…
مخاطب این تبلیغات بسته به اینکه کدام روش تبلیغاتی مد نظر است متفاوت میباشد…
در بهترین حالت اگر پر هزینه ترین تبلیغات را هم در نظر بگیرید نهایتا ۴ تا ۵ میلیون نفر برای یک بار تبلیغات شما را میبینند!!!
که در این صورت تنها تعداد محدودی از آن ها تبدیل به مشتری شما میشوند…
یعنی در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید انتظار می رود بازده بیشتری دریافت کنید ولی در عمل اینگونه نیست !
روش های تبلیغاتی که این روز ها بیشتر باب شده و نتایج باور نکردنی هم داشته است, استفاده از (2)شبکات اجتماعی مختلف مانند فیسبوک , یوتیوب , توییتر , تلگرام و اینستاگرام و … میباشد.
در این بین اینستاگرام به عنوان یکی از پرمخاطب ترین پلتفرم های تبلیغاتی خیلی تو چشم هست و این عدد از مخاطب را نمیشه نادیده گرفت !
اینستاگرام در حال حاضر با بیش از 27 میلیون کاربر فقط ایرانی به جرات می توان گفت بهترین, با ارزش ترین و پربازده ترین فضا برای تبلیغات به شمار می رود!
پس قطعا
به دلیل تعداد زیاد کاربران در این فضا و این که کاربران بیشتر وقت خود را در آن جا می گذرانند, اینستاگرام میتواند عالی ترین جا برای انجام تبلیغات به شمار آید .
یکی از این روش ها استفاده از (3)پیج های پربازدید و مرتبط با نوع کسب و کارتان میباشد .
ویژگی ها :
در این روش تبلیغاتی انتخاب پیج مورد نظر بسیار مهم میباشد:
۱- چون باید فالوور های پیج مذکور نیاز به خدمات یا محصولات شما را در خودشان احساس کنند تا جذب پیج شما شوند.
۲- همچنین باید از لحاظ دیگر مانند سن , جنسیت , موقعیت جغرافیایی و سبک زندگی با پیج شما همخوانی داشته باشند.
اگر این دو ویژگی رعایت نشود هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت !
نقد روش تبلیغات در پیج های بزرگ
حقیقت این هست که نمی توان یک پیج دقیقا با موضوع شغل خودمان پیدا کنیم که فالوورهای آنها دقیقا متناسب با پیج ما باشند !
برا همین توقع زیادی از این روش نباید داشت .
همچنین در این روش شما باید هزینه ی زیادی را به ازای تایم کوتاه پرداخت کنید که به صرفه نیست و هر بار این کار را باید تکرار کنید تا نتایج دلخواهتان را بگیرید.
بیشتر بخوانید :
ویژگی خوب این روش :
این روش زودبازده هست ! یعنی اگر شما بخواین انواع تبلیغات در اینستاگرام را ورق بزنید از بین آنها زودبازده ترین آن همین تبلیغ در پیج های بزرگ می باشد .
به زودی چندتا از پیچ های بزرگ و خوب و موثر اینستاگرام را براتون در پست جداگانه ای قرار خواهیم داد .
روش دیگر تبلیغات استفاده از (4)اینفلوئنسر های ایستاگرام است.
در این روش نیز تبلیغ پیج خود را به یکی از افراد معروفی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و ممبر های فعال و واقعی زیادی دارند میدهید.
نقد تبلیغات اینفلوئنسری :
که این روش هم مانند روش قبل میباشد و از لحاظ اقتصادی و بازده به صرفه نیست.
ویژگی خوب این روش :
بسیار زودبازده هست ! چون اکثر فالوورهای این اشخاص به تمام گفته های شخص موثر زندگیشون گوش میدند و این اشخصاص هم اصولا شغل های به درد نخور را معرفی نمی کنند چون به هر صورت یک سری افراد به آنها اعتماد کردند .
در هر صورت خیلی زودبازده و خوب هست اما پرهزینه و از نظر بنده نسبت به فیدبکی که دارد اصلا مقرون به صرفه نیست
از دیگر روش های تبلیغاتی , (5)تبلیغات اسپانسری می باشد.
که در ایران رایج نیست و به این صورت است که در بالای پست مورد نظر کلمه ی Sponsored درج میگردد.
این تبلغات برای برند های بزرگ بیشتر استفاده میشود و معمولا هزینه های بالایی هم دارد و بازدهی مورد نظر را نخواهد داشت .
و این طور تبلیغات برای مشاغلی خوب هستند که الان به یک برند تبدیل شدند و فقط قصد بیشتر تو چشم بودن را دارند .
روش دیگر استفاده از (6)ربات اینستاگرام میباشد…
طبق تحقیقات و بررسی های انجام گرفته توسط کسب و کارهای موفق جهان و نتایج به دست آمده از میزان سودآوری آنها:
بهترین و باکیفیت ترین روش تبلیغاتی با بالاترین میزان بازده استفاده از ربات اینستاگرام میباشد! نیاز به تبلیغات این روش نیست و عقل سلیم متوجه میزان بازخورد این روش هست .
که توضیحات کامل در این مورد را می تونید در صفحه اصلی مطالعه کنید .
ربات افزایش فالوور اینستاگرام >
در این مقاله سعی کردیم تا انواع تبلیغات در اینستاگرام را بیان کنیم .
همچنین مناسبترین روش که همان استفاده از ربات اینستاگرام میباشد را به شما معرفی کردیم که در صفحه اصلی سایت کامل توضیحاتش هست .
امید که از این روش استفاده کنید و نتیجه ی آن را در کوتاه مدت در بیزینس خود مشاهده بفرمایید .
آیلین افشاری هستم علاقه مند به مسایل تحت وب و مشاوره در زمینه ی موفقیت در کسب وکارها و تبلیغات در شبکات اجتماعی 3>
مطالب پربازدید هفته :
خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای 100% واقعی با تضمین
آموزش ساخت ربات اینستاگرام خانه بات
خانه بات را در شبکات اجتماعی دنبال کنید:
لینکدین – اینستاگرام – فیسبوک – توییتر
طراحی شده با عشق توسط شرکت طراحی سایت کد ایران