6 نکته سئو پیج اینستاگرام – افزایش بازدید پیج اینستاگرام – KhaneBOT

سئو پیج اینستاگرام هم جدیدا ذهن خیلی از سئوکار ها را مشغول کرده و اون دسته از افرادی هم که بیزینس دارند حاضر هستند هرکاری کنند که پیج اینستاگرامشون تو یک سری کلمات در گوگل بهینه شود !

اگر دقیقتر بخوایم توضیح بدیم ، قطعا برای شما هم پیش اومده که تو سایت گوگل سرچ کردید مثلا طراحی وب سایت ! بعد به صورت عجیبی به جای اینکه یک سری سایت ببینید لابه لای آنها پیج اینستاگرام می بینید ! بله خیلی ارزشمند هست !

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی می باشد که به طور روز افزونی در حال گسترش می باشد و حتی شرکت هایی که از عکسی برای ارائه ندارند هم در این شبکه اجتماعی قدم گذاشتند.

برای بسیاری اینستاگرام به این معنی است که باید برای بالا بردن بازدید ها ، تمام وقت در پیج اینستاگرام عکس قرار دهیم ،
اما یک استراتژی صحیح می تواند کمک کند سریعتر به اهداف خود برسید.

با این حال، هنگامی که فکر میکنید به تنهایی پیج خود را در نتایج بالا نشان می دهید و به کمکی احتیاج ندارید ، 6 نکته زیر را بخوانید شاید به شما کمک کند تا به سطحهای بالا برسید …

بیشتر بخوانید :

آموزش لایو دو نفره

6 نکته سئو پیج اینستاگرام که برای هر کسی جالب هست

  • استفاده از کلید واژه در هشتگها
  • ایجاد رقابت بین کاربران و دادن جایزه ای کوچک
  • مشارکت با سازمان های خیریه
  • از ابزارهای تجاری اینستاگرام که در اختیار شما قرار دادند استفاده کنید
  • از ویژگی های داستان برای شخصی سازی نام تجاری استفاده کنید
  • رسانه های اجتماعی و سئو

اهمیت کلید واژه ها در سئو پیج اینستاگرام

شاید با خود فکر کنید این روش سنتی سئو در موتور های جستوجو است و در حالی که به نظر نمی رسد اینستاگرام یک موتور جستجو باشد ،

اما هنوز از یک الگوریتم جستجو تبعیت میکند !!!

محبوب ترین نوع جستجو در اینستاگرام درواقع هشتگ ها است ، شما می توانید کلمات کلیدی را با علامت # قرار دهید تا این روش اعمال شود .

شما می بایست از هشتگهایی که بیشترین حجم جستجو را دارند استفاده کنید تا عکس هایتان بیشتر در معرض دیده شدن مردم باشد .

یک مورد جالب درباره هشتگ ها؛

بر عکس کلمات کلیدی شما می توانید هر تعداد که بخواهید از هشتگ ها مترقه در انتهای پست خود استفاده کنید بدون اینکه صدمه ای به سئو پیج وارد شود .

 

بیشترین هشتگ استفاده شده در اینستاگرام

 

6 نکته سئو پیج اینستاگرام

ایجاد رقابت بین کاربران و دادن جایزه ای کوچک :

این یک تاکتیک قدیمی در رسانه اجتماعی ها است و حالا پا در این لیست 6 نکته سئو پیج اینستاگرام گذاشته ،

بنابراین ممکن است که شما قبلا این مورد را انجام داده باشید .

اما ارزش یادآوری دارد چون که بیشتر کسب و کار ها در اینستاگرام جوایزی برای کاربران در نظر نمیگیرند.

به یاد داشته باشید که جوایز راه طولانی در رسانه های اجتماعی طی کرده اند ، بنابراین مقداری پول صرف این کار کنید و رقبا را از میدان به در کنید .

 

مشارکت با سازمان های خیریه :

مردم دوست دارند از شرکت هایی که برای جامعه کار خیری انجام میدهد حمایت کنند .

حتی اگر کسب و کار شما به طور مستقیم کمک نمی کند ،

شما می توانید به طور غیر مستقیم با بخشیدن قسمتی از سود خودبه یک سازمان خصوصی خیریه که به نوعی مربوط کسب و کار شما می شود ، می توانید توجهات را به خود جلب کنید .

این مورد برای کسب و کار شما و وب سایت شما فوق العاده است زیرا تصاویر این اتفاق میتواند تاثیر گزار باشد.

بیشتر بخوانید :

افزایش فالوور ایرانی واقعی با متود سال 2018

 

از ابزارهای تجاری اینستاگرام که در اختیار شما قرار دادند استفاده کنید :

برای بسیاری از کسب و کارها ، اینستاگرام محلی برای برقراری ارتباط با کاربران از طریق استوری ها، عکس های ، استفاده از فیلتر های مناسب و… است ،

سپس در جایگاه بعدی محلی برای تبلیغات در نظر گرفته می شود.

در حالی که برای کسب و کار شما این مهم باید در اولویت کار شما باشد ،

و در مرحله بعدی شما باید از ویژگی های اینستاگرم که به طور خاص برای کسب و کارها تعبیه شده استفاده کنید.

این ویژگی ها به شما اجازه می دهد تا معیارهایی درباره نحوه عملکرد برخی پست ها را ببینید ،

این قابلیت این شبکه اجتماعی برای همه کاربران قابل دسترس است .

 

رسانه های اجتماعی و جستجوگرها و تاثیر آن در سئو اینستاگرام

ارتباط بین رسانه های اجتماعی و جستجوگرها کمی پیچیده است ، اما درک آن مهم و امری اجباری است .

با موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، در مورد اینکه آیا سیگنال های اجتماعی در الگوریتم های موتور جستجو ثبت می شوند یا خیر.

در سال 2010، گوگل به صراحت گفت که سیگنال های اجتماعی یک عامل موثر رنکینگ می باشد ،

اما آنها در سال 2014 ، مت کاتز (مدیر سابق بخش اسپم یابی گوگل) در ویدئویی به این موضوع اشاره کرد که سیگنال های اجتماعی بر رتبه بندی جستجو تاثیری ندارند ..!!!

 

سیگنال های اجتماعی : شامل پست ها ، هشتگ ها ، لایک ها کامنت ها ، و …

 

6 نکته برای سئو پیج اینستاگرام

6 نکته سئو پیج اینستاگرام

 

همچنین بینگ (موتور جستجوگر مایکروسافت) گفته است که آنها به فعالیت اجتماعی کاربران توجه می کنند آنها این عمل را در رنکینگ سئو خود جای داده اند.

تکامل و بروز رسانی الگورتیم های گوگل و بینگ

با وجود این همه فراز و نشیب ، مهم است به یاد داشته باشید که عملکرد موتورهای جستجو همیشه در حال تکامل است و فقط به این دلیل که سیگنال های اجتماعی در حال حاضر تاثیری ندارد ، به این معنا نیست که هرگز نخواهد بود.

موتورهای جستجو به طور مداوم تجربه جستجو را شخصی تر می کند ، بنابراین ممکن است که سیگنال های اجتماعی در نهایت صدر مهمترین امور سئو را به عهده بگیرند .

در آخر باید این را خاطر نشان کنم که موارد خیلی زیادتری هستند که در این مقاله ( 6 نکته سئو پیج اینستاگرام ) اشاره نشد ،

اما اگر کسب و کاری دارید میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

همچنین در صورت وجود هرگونه سوال می توانید از طریق باکس پایین پیام خودتان را برای ما ارسال بفرماید .

 

آیلین افشاری هستم , کارشناس ارشد بازاریابی دیجیتال با بیش از 7 سال سابقه اجرای در این حوزه …

 

مطالبی که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید :

روش های تبلیغات اینترنتی

آموزش لایو دونفره به صورت کامل

کسب درآمد از اینستاگرام

فالوور فیک اینستاگرام یک ترفند یا اشتباه بزرگ

خانه بات را در فضای مجازی دنبال کنید

اینستاگرامتوییترآپارات

خرید لایک اینستاگرام به صورت آنلاین و لایک instagram واقعی ایرانی , لایک اینستاگرام ایرانی , خرید لایک واقعی برای پست اینستاگرام ایک برای ویدئو و عکس اینستا