اقدام جدید مقابله با زورگویی در اینستاگرام – KhaneBOT

شاید این روزها زیاد با مسئله خشونت و رفتار ها ناهنجار و تهدید آمیز و گاها آزار و اذیت در جامعه های مختلف روبه رو شده باشید!!

جالب است بدانید که این رفتار ها به فضای مجازی هم کشیده شده و شاید بتوان گفت بیشتر در جامعه در پلتفرم های ارتباطی دیده می شود.

یکی از پرطرفدارترین این پلتفرم ها که شاهد چنین رفتارهای رو به رشدی است , اینستاگرام می باشد.

اما اینستاگرام برای اینکه جلوی این کار را بگیرد دست به یکسری ترفند هایی زده که در قالب یک قابلیت جدید در اختیار کاربرانش قرار داده است.

راه تضمینی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام:
افزایش فالوور واقعی

 

رفتار های خشونت آمیز و تهدیداتی که در اینتستاگرام دیده می شود را نمی توان مختص یک گروه خاص یا مربوط به یک رنج سنی مشخص دانست , اما نکته ای که در این گونه موارد بسیار مهم است این است که قربانی این گونه تهدیدات اکثرا نوجوانان و افراد کم سن و سال هستند زیرا در بسیاری موارد هیچ گزارشی به بزرگتر ها و یا افراد متخصص در این زمینه برای کمک به آن ها داده نمی شود.

نحوه مقابله با زورگویی در اینستاگرام

اینستاگرام با استفاده از یک هوش مصنوعی در قابلیت جدیدی که ارائه کرده است تمام پست ها و کپشن ها را بررسی می کنند و آن هایی که دارای محتوا و مضمون ناهنجار و تهدید آمیز و خشونت بار باشد را به قسمت ممیزی انسانی در اینستاگرام ارجاع می دهد تا بررسی های بیشتر برای آن انجام گردد.

به این ترتیب جلوی محتواهای نادرست و خلاف قوانین و الگوریتم های اینستاگرام گرفته می شود.

استفاده از قابلیت جدید فیلتر مهربانی در اینستاگرام

در مقابل عوامل خشونت آمیز و همراه با زور و آزار و اذیت اینستاگرام که با استفاده از قابلیت جدید که با هوش مصنوعی کار می کند تا حدی گرفته شده , در مقابل اینستاگرام قابلیت استفاده از افکت هایی را به کاربران خود داده تا در هنگام گذاشتن استوری برای ترویج روابط شاد و محبت آمیز به زبان های مختلف عبارات و جملات مثبت و زیبا به عکس اضافه و سپس منتشر کند.

نتیجه گیری مقاله اقدام جدید مقابله با زورگویی در اینستاگرام:

در آخر باید گفت که اینستاگرام با توجه به اهمیت زیادی که برای کاربران خود قائل است هر چند وقت یکبار اقدام به ارائه قابلیت جدیدی به کاربران خود می کند که یکی از جدید ترین آن یعنی مقابله با زورگویی و موارد خشونت آمیز و آزار و اذیت را در این مقاله برای شما شرح دادیم.

در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتر در هر زمینه ای داشتید می توانید از طریق باکس کامنت در زیر با کارشناسان و متخصصین ما در ارتباط باشید.

 

مقالات پربازدید این هفته:

0 تا 100 Name Tag اینستاگرام

آموزش ایجاد Collection در اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

افزایش فالوور ایرانی

خانه بات در شبکات اجتماعی:

لینکدیناینستاگرامفیسبوک