راز تبلیغ نویسی حرفه ای از زبان کارآفرین برتر کشور – خانه بات – Khanebot

تبلیغ نویسی حرفه ای ; چند روز پیش یک سمیناری دعوت بودم و در آن سمینار با اینکه جلسه بسیار جذاب و جالب و با سخنران های بسیار حرفه ای بود ، اما باز هم مدعوین ناله می کردند که چقدر اوضاع فلان هست و …

خیلی جالبه که وقتی پروفسور یوسفی نظر بنده را در مورد اینطور بحث ها جویا شدند , بنده کلا موضوع را عوض کردم به اینکه چرا همه داریم می نالیم ؟

یک پاسخ :

اوضاع واقعا جالب نیست و …

سوال دوم : چرا به نظرتون اینطور هست ؟

همه فکر می کنند زیر سر دولت هست و … ! اما داستان از قرار دیگری هست .

بیشتر بخوانید :

چگونه لایک دیگران را در اینستاگرام پاک کنیم

رشد 170 درصدی یک کسب و کار فقط با یک تبلیغ نویسی حرفه ای

کسانی که اونجا تشریف داشتند بیشتر از صنف مدیران رده بالا بودند و هر یک حداقل یک استارت آپ داشتند ! و به طبع تبلیغات حرفه ای هم داشتند و دارند و هزینه های زیادی هم می کنند !

اما چطور میشه که یک همچین قشری از جامعه کسب و کار باز هم با این رفتار ادامه کار بدهد ؟

همانجا به صورت خیلی رندوم یکی از این دوستان را بلند کردم و گفتم در مورد کارت بگو ؟

شروع به توضیح در مورد کسب و کارش کرد و بعد از آن پرسیدم چه تبلیغات هایی انجام دادی ؟

شروع به گفتن انواع تبلیغات پرهزینه ای که انجام داده بودند کرد ! و اما آخر میزان feedback که این از تبلیغات جذب شده بود جالب نبود !

وقتی بیشتر سوال کردم دیدم اساس کار تبلیغات و عنوان نویسی تبلیغاتی این دوست گرامی کلا اشتباه بوده  !

جالبه که وقتی فقط یک عنوان جدید بهشون توصیه کردم خود ایشان براشون جالب بود که روی ناخودآگاه خودشون هم موثر بود !

چند وقتی گذشت و جای دیگری این دوست عزیز را دیدم , سریع به سمت بنده اومد و گفت آقااااااااااا حدود 170% بیشتر وروودی داشتیم ! 🙂

تبلیغ نویسی فقط با یک عنوان درست و به جا تبلیغاتی

بله همینطور هست ! متاسفانه باید بگیم که دنیا عوض شده و ما هنوز عوض نشدیم ! یکی از مهمترین ارکان یک شرکت در کشورهای پیشرفته تبلیغ نویس آن شرکت هست ! و پول های بسیار درشتی هم دریافت می کنند .

اما وقتی شما به یک کسب و کار میگوید بابت شعار تبلیغاتی مثلا 200 میلیون تومان , فکر می کنه که خودش استاد هست و الان یک شعار برات می نویسه که …. 😐

دنیا عوض شده و ما هنوز …

حتما مطالعه کنیدخرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی بازار هدف شما ›

بگذریم 🙂 مخاطب این نوشته مدیرانی هستند که قصد تغییرات اساسی در کسب و کار خودشان را دارند …

یک مثال بزنیم و تاثیر بسیار زیاد این نوع تبلیغ نویسی را درک کنیم .

اینستاگرام در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین پلت فرم های تبلیغاتی هست , که قطعا شما هم می دونید و یا حداقل شنیدید که کسب و کارهایی که هیچ درآمدی نداشتند با سیاست درست از همین پلت فرم رایگان درآمد میلیاردی کسب کردند .

و دلیل اینکه ربات اینستاگرام خانه بات هم به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند هم همین پتانسیل بسیار بالای آن می باشد .

اما چطور از این پلت فرم بهترین استفاده را داشته باشیم ؟

تبلیغات ؟ بله … اما چطور ؟

چطور یک تبلیغ فوق حرفه ای در اینستاگرام داشته باشیم بدون اینکه هزینه ای را از دست بدیم ؟

برای نوشتن یک تبلیغ حرفه ای در اینستاگرام که تاثیر بسیار زیادی داشته باشد چند اصل را باید رعایت کنید :

مشکل مخاطبان محصول شما چیست و چطور با این محصول شما رفع می شود ؟

الان از چی ناراحت هست ؟

همچین شخصی یک حرفی دارد که فقط می تونه به یک دوست خیلی نزدیک بزنه ! اون حرف چیه به نظرت ؟

جنسیت مخاطب شما چی هست ؟

چقدر درآمد دارد ؟

چقدر محصول شما براش اهمیت دارد ؟

با نخریدن محصول شما چه اتفاق بدی در زندگیش خواهد افتاد ؟

در چه پیچ های دیگری عضو هست ؟

وقتی به این سوالات پاسخ میدید متوجه میشید که واقعا چقدر کسب و کار شما مورد نیاز هست و دقیقا چه کسی کسب و کار شما را میخواد و متوجه میشید که دیگ تبلیغ نویسی کلیشه ای دورانش به اتمام رسیده است .

 

حالا چطور یک تبلیغ نویسی حرفه ای کنیم برای یک کسب و کار ؟

آموزش تبلیغ نویسی

این تبلیغ را نگاه کنید !

شما آیا از این فروشگاه خرید می کنید ؟

هیچ اصول یک تبلیغ در آن رعایت نشده است !

الان وجه تمایز این تبلیغ پرداخت درب منزل هست ؟ 😐

یا مثلا تیک های آبی خیلی توجه آدم را جلب می کند ؟ 😐

یا کلمات درستی استفاده شده است ؟

هیچ کدام !

اصلا دقیقا چی میفروشد ؟

مخاطب خودش کیست ؟

آیا رنج سنی را در نظر گرفته ؟

تمام سوالات بالا بپرسید از این تبلیغ !

پس برای چک کردن یک تبلیغ و یا ویرایش آن اول تمام سوالات را از آن تبلیغ بپرسید !

در نهایت به نتیجه درست برسید !

این نتیجه درست باید از نظر یک نفر نباشد و از دیدهای مختلف نگاه شود ! در نهایت با یک گرافیست این حوزه همکاری و یک تصویر شاخص طراحی و اجرا شود .

این قسمت اول تبلیغات می باشد .

اما ما بهترین شعار و جمله تبلیغاتی را نوشتیم ! کجا بهترین نتیجه را به ما میدهد و چطور بهترین فیدبک را با کمترین هزینه جذب کنیم .

موضوعی هست که در مطالب بعدی حتما در موردش صحبت خواهیم کرد .

به جهت اینکه خیلی از کسب و کارها وقت فراگیری این قسمت مهم از تبلیغات را ندارند و برای انجام کمپین های تبلیغاتی نیاز شدید و سریع به یک تیم تبلیغاتی حرفه ای دارند , در زمینه تبلیغ نویسی و مشاوره کسب و کار آنلاین می توانید با مشاوران هلدینگ کد ایران در ارتباط باشید و از خدمات این شرکت استفاده بفرماید .

حسین سهرابی هستم , کارشناس ارشد مدیریت با بیش از 8 سال سابقه اجرایی و مشاور 7 استارت آپ داخلی و خارجی و در حال حاضر مدیر هلدینگ کد ایران .

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده بفرماید .

همیشه پایدار باشید .

 

مطالبی که پیشنهاد می کنم حتما مطالعه کنید :

تبلیغ در گوگل

افزایش فالوور ایرانی واقعی با متود سال 2018

روش های تبلیغات اینترنتی

خانه بات در شبکات اجتماعی :

فیسبوک خانه باتتوییتر ربات خانه باتاینستاگراملینکداین خانه بات