حذف کامنت های نامتعارف اینستاگرام به صورت خودکار – KhaneBOT

در این مقاله از سایت khanebot.ir در مورد ” حذف کامنت های نامتعارف اینستاگرام ” به صورت کامل صحبت خواهیم کرد , این مقاله برای کسانی که هر روز فوحش میشنوند 🙂 خیلی اهمیت خواهد داشت پس به دقت مطالعه کنید که ممکنه با فرهنگ بعضی دوستان نوبت شما نیز برسد 😉

مثلا اگر شما به پیج های افراد معروف و سرشناس اینستاگرام دقت کنید می بینید که همیشه افرادی هستند که کارشون ناسزا گفتن و به هم ریختم آرامش و جو پیج اینستاگرام اون فرد سرشناس هست.

خوب شاید بگین زیاد مهم نیست و در عوض آدم های درست و حسابی و کامنت های خوب هستند که می تونه جاشون رو بگیره ولی در جواب باید بگم که در هر صورت اون فرد مورد نظر را تحت تاثیر قرار میدهد.

حتما بخوانید:
چطور به پست اینستاگرام لینک اضافه کنیم

از طرفی اینستاگرام به دنبال راه چاره برای این موضوع , یک قابلیت به بخش کامنت ها اضافه کرد که اون حذف کامنت های نامناسب از پست های اینستاگرام بود .

خوب مزیت استفاده از این روش برای این هست که شما میتوانید کامنت های بد را توسط اینستاگرام پاک کنید و در عوض کامنت هایی متعارف را نگه دارید.

حذف کامنت های نامتعارف اینستاگرام

ابتدا اینستاگرام خود را اجرا کنید و به قسمت پروفایل خود بروید.

سپس آیکون چرخدنده در گوشی های آیفون و یا گزینه ی سه نقطه در گوشی های اندروید را از بالای صفحه انتخاب کنید.

بعد از باز شدن صفحه ی Setting , وارد قسمت Comment شوید و دکمه ی Hide Inappropriate Comments را فعال کنید.

حذف کامنت های نامتعارف اینستاگرام

سپس در قسمت Custom Keywords لیست کلمات و الفاظی را که مد نظرتان است با علامت ویرگول از هم جدا کنید و بنویسید و در آخر Done را انتخاب کنید.

(توجه کنید که قبل از تمام این کارها باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ی آن به روز رسانی کنید)

در این بخش شما می توایند کلماتی را که از نظر شما زشت و ناپسند هستند , انتخاب کنید تا در صورت کامنت شدن توسط فالوور هایتان اینستاگرام به طور خودکار آن ها را حذف کند.

از آن به بعد کامنت های که کلمات ذکر شده در آن ها وجود داشته باشد از دید عموم مخفی می شوند و برایشان نمایش داده نمی شود.

یعنی شما با فیلتر کردن کلمات و الفاظ رکیک , نژادپرستانه و در بعضی موارد سیاسی و … می توانید از ورودشان به فضای پیجتان جلوگیری کنید و محیط پاک و آرام تری داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که قبل تر از قابلیت حذف کامنت های نامتعارف به اینستاگرام اضافه شد این بود که کاربران میتوانستند امکان گذاشتن کامنت برای پست هایشان را غیر فعال کنند .

بنابراین کاربران نمی توانستند در زیر پست کامنت بگذارند چون آیکون کامنت از زیر پست مورد نظر حذف می شد.

برای بستن کامنت ها 2 راه وجود دارد

1)شما می توانید هنگامی که می خواهید پست را منتشر کنید وارد قسمت Advanced Settings شوید و سپس در آنجا Turn Off Commenting را خاموش کنید.

2)این روش برای زمانی است که پست خود را منتشر کرده اید.

به این ترتیب پست را باز کرده و گزینه ی سه نقطه را از بالای آن انتخاب کرده و Turn Off Commenting غیرفعال کنید.

توجه کنید که اینستاگرام خود را حتما بروزرسانی کنید تا امکان دسترسی به این قابلیت را داشته باشید.

نتیجه گیری از مقاله ی “حذف کامنت های نامتعارف اینستاگرام” :

بخواید یا نخواید همیشه در فضای اینستاگرام افرادی پیدا می شوند که ممکن است آسایش پیج اینستاگرامتان را با به کار بردن الفاظ رکیک به هم می ریزند.

چاره ای که اینستاگرام برای جلوگیری از ایجاد تنش و درگیری های لفظی در زیر پست ها به کاربران ارائه کرده , حذف کامنت های نامتعارف , زشت و نامناسب از زیر کامنت هاست ها در مواقع لزوم از آن استفاده کنند.

در مقاله  ”  حذف کامنت های نامتعارف در اینستاگرام ” درباره ی انواع روش های حذف کامنت های بی ادبانه از پست های اینستاگرام صحبت شد .

در صورت بروز هر گونه سوال می توانید آن را از طریق باکس زیر با ما در میان بگذارید.

آیلین افشاری هستم کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ کدایران و علاقمند هستم مطالب علمی در حوزه مارکتینگ دیجیتال را با شما به اشتراک بزارم .

 

مطالب پربازدید هفته :

آموزش تماس تصویری اینستاگرام

نحوه ی ایجاد نظرسنجی در استوری اینستاگرام

روش تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی

خانه بات را در شبکات اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگراملینکدینفیسبوک

حذف کامنت های نامتعارف اینستاگرام,آموزش حذف و بستن قابلیت کامنت گذاشتن در اینستاگرام,پاک کردن کامنت ها در اینستاگرام,حذف خودکار کامنت‌های بی‌ادبانه اینستا