حذف گروه اینستاگرام | آموزش خارج شدن از گروه اینستاگرام | KhaneBOT

حذف گروه‌ها در اینستاگرام

یکی از قابلیت های برنامه اینستاگرام ایجاد ارتباط مستقیم و همزمان بین دو تاچندین نفر است. این قابلیت به مرور تمام ویژگی های یک محیط  مناسب برای گفت‌وگو و ایجاد لینک را فراهم کرده، درست مثل قابلیت هایی که برنامه تلگرام ان را بسیار در بین مردم محبوب کرده. اما با این حال یک مشکل وجود دارد. خیلی از ما تجربه پیوستن به گروه‌هایی را داشته‌ایم که به خواست خودمان نبوده. و هر بار با باز کردن این برنامه با سیلی از نوتیفیکشن از سمت این گروه‌ها مواجه میشویم که تکرار ان هر بار چیزی جز سردرد به دنبال ندارد. از این رو خیلی از ما از خود میپرسیم: ایا میشود گروهی را در اینستاگرام حذف کرد؟ و اگر این امکان وجود دارد چطور میتوان این کار را انجام داد؟ پاسخ ما به سوال اول مثبت است و در پاسخ به سوال دوم باید گفت در این مقاله قصد داریم روش حذف گروه مطرح کنیم.

خیلی‌ها ممکن است درست مثل روش تلگرام، اقدام به حذف گروهی در اینستاگرام کرده باشید. نگه داشتن انگشتتان روی ایکون یک گروه و امیدوار به این عمر که ناگهان گزینه حذف گروه بر روی صفحه گوشیتان ظاهر شود. این اتفاق می‌افتد و شما گروه را حذف میکنید،اما متاسفانه باید این خبر ناگوار را به خدمتتان عرض کنم که با اولین پیامی که در ان گروه پست شود، ایکون گروه به لیست دایرکت شما باز‌خواهد گشت.

اما نگران نباشید میتوان این مشکل را به راحتی رفع کرد. میتوان با خیال اسوده این برنامه را بازکرد از ان مثل سابق با اسودگی تمام استفاده کنید.

انجام این عملیات شامل 5 مرحله بسیار ساده است،تنها کافیست به ترتیب این مراحل را پشت سر بگذارید.

مراحل حذف گروه اینستاگرام:

  1. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. ایکون دایرکت بالای صفحه اصلی را انتخاب کنید.
  3. وارد گروه مورد نظر شوید.
  4. انگشتتان را روی عکس گروه در بالای صفحه قرار دهید.
  5. در صفحه جدیدی که باز میشود گزینه leave conversation را انتخاب کنید.

تبریک میگم شما از گروه با موفقیت خارج شوید.