روشهای اصلی کسب درآمد اینستاگرام را از دست ندهید – KhaneBOT

صفحه پروفایل و استراتژی شما در درج اطلاعات یکی از روشهای اصلی کسب درآمد در اینستاگرام محسوب می‌شود. صفحه ای که در کسب درآمد شما از طریق اینستاگرام نقش بسزایی دارد. این صفحه یکی از امتیازات اینستاگرام است. وقتی براساس آمارها عنوان می‌شود که 25 درصد از پروفایل های اینستاگرام بیزینس پروفایل هستند. این بدان معنا است که بخش قابل توجهی از فعالیت‌های کاربران اینستاگرام در راستای معرفی برند یا بیزینس‌های تجاری و اقتصادی است.

 

کاربران و کسب درآمد از اینستاگرام؛

شاید در توصیف چگونگی روش های کسب درآمد از اینستاگرام باید اشاره‌ای به میزان ورود و خروج افراد در این اپلیکیشن داشت. آمارها بیانگر آن است که خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام جوانان و بزرگسالان هستند. بخشی که بیشتر برای بیان ایده‌ها، خلاقیت‌ها و همچنین تبلیغات کسب و کارشان از قابلیت‌های فیلم و تصویر اینستاگرام بهره می‌برند. در این مورد باید متذکر شد طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته تقریبا ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام وجود دارد که این تعداد هر روز در حال افزایش است.

بخشی از این آمارها بیانگر آن است که؛ ۶۰ درصد از بزرگ سالانی که از اینترنت استفاده می کنند کاربر اینستاگرام هستند. همچنین ۲۵ در صد از پروفایل‌های موجود در اینستاگرام بیزینس پروفایل هستند. ناگفته نماند بر اساس همین آمار ۵۰درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک بیزینس پروفایل را دنبال می کنند و ۶۰درصد از آنها حداقل یک بار از خدمات یامحصولات این صفحات استفاده کرده اند.

با احتساب این آمار بیشتر باید گفت: هر کاربری در اینستاگرام می‌تواند از شانس یکبار دیده شدن توسط جامعه هدف برخوردار باشد. جامعه هدف منظور همان جامعه ای است که شما بدنبال دیده شدن توسط آنها هستید. کاربرانی که توسط هشتگ از یکدیگر متمایز می‌شوند. جامعه‌ای که با عضویت در گروه‌های مختلف می‌ توان آنها را برای مشاهده صفحه خودتان جذب کرد.  و درنهایت جامعه ای که در مناسبات مختلف عضو آنها می‌شوید تا از مزیت کاربران و فالوورهای آن جهت بالا بردن آمار بازدید صفحات خود از آن استفاده کنید.

 

 

 

افزایش فالوورها و توسعه امکان بازدید از صفحه اینستاگرام؛

یکی از روشهای اصلی کسب درآمد اینستاگرام صفحه پروفایل شما است.  با توجه به توصیفی که از صفحه ورودی در اینستاگرام شد باید گفت: این صفحه قابلیت ویژه‌ای در معرفی شما به کاربران اینستاگرام دارد. کاربرانی که از همه طیف و گروه ها به صفحه شخصی شما آمده اند تا از فعالیت شما مطلع شوند. پس نسبت به درج مطالب در این صفحه با  دقت بیشتری عمل کنید.

بیشتر نیز عنوان شد که بسیاری از کسب و کارها از اینتاگرام در راستای معرفی برند یا کالای خود بهره می برند. کالایی که بیشتر با حضور در صفحات مختلف اینستاگرام یا راهکارهای مختلف در جذب فاللور سعی دارند تا اسم و برند خودشان را از این طریق بهتر و بیشتر کنند. اما با فرض حضور در اینستاگرام چه روشی به شما کمک خواهد کرد ؟ آیا صرفا ارسال مطلب و عکس در اینستاگرام کافی خواهد بود ؟.

 

صفحه پروفایل رسمی داشته باشید؛

روشهای اصلی کسب درآمد اینستاگرام توجه به عکس و توضیحات شما در صفحه پروفایل است. فراموش نکنید شما در اینستاگرام صرفا برای معرفی کسب و کار و یا برند خودتان حضور دارید. پس صفحه شخصی و پروفایل مناسبی طراحی کنید . از ارائه اطلاعات کاری و کسب و کار خودتان کوتاهی نکنید. سعی کنید علاوه بر اطلاعات از عکس مناسب و لینک صفحه رسمی سایت جهت آشنایی کاربر یا فالوور استفاده کنید.

یادتان باشد کلیه موارد عنوان شده در صفحه ورودی یا پروفایل صرفا جهت آشنایی و اطلاع رسانی به افرادی استفاده می‌شود  که در غالب کاربر یا فالوور قرار است به سایت شما مراجعه کنند. پس اطلاعات کاملی را در اختیار این افراد قرار دهید.

 

فروش پروفایل

بسیاری از افراد با تلاش بسیار، فالوور های خود را افزایش داده و ثابت نگه می دارند. سپس نسبت به فروش آن اقدام می کنند که بازار پر سودی نیز دارد. هرچه پیج شما فالور های واقعی و بازدید بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر می شود. شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که پیج خودش را میفروشد!

 

تبلیغات

بسیاری از پیج ها و استارت تاپ ها بسته به نوع و مخاطبی که نیاز دارند، اقدام به تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام می کنند. در آمد حاصله از تبلیغات به قدری است که شما دیگر نیاز نباشد به محل کارتان روید! باور کنید که این مسئله کاملا جدی است و حتی می توانید در ماه به 100 میلیون تومان نیز دست یابید! البته این بسته به شما و گستردگی حوزه فعالیتتان دارد.

 

 لینک سایت تخصصی خودتان را فراموش نکنید؛

یکی دیگر از روشهای اصلی کسب درآمد اینستاگرام لینک سایت کسب و کار شما خواهد بود. باید تصریح کنم شما برای این دراینستاگرام حضور دارید که سایت،برند یا فعالیت خود را به فالوورهایتان و حتی به کاربرانی که شما را نمی‌شناسند معرفی کنید. پس لطفا نسبت به درج آدرس سایت کسب و کارتان اقدام کنید.

 

در گروه‌های مختلف عضو شوید؛

شما برای این در اینستاگرام عضو شده اید که بتوانید از طریق اینستاگرام ابتدا جذب فالوور کنید، سپس کالا یا محصولتان را به فالوور یا کاربران اینستاگرام معرفی کنید و در مرحله بعد پس از معرفی کالایتان آنان را نسبت به خرید یا عضویت در مجموعه کسب و کار خودتان ترغیب کنید.  پس  توصیه می‌کنیم حتما عضو گروه‌های هدف یا جامعه هدفی بشوید که می‌دانید با توجه به فعالیت یا کسب و کار شما در محدوده دامنه فعالیت شما قرار دارند و می‌توانند تبلیغ کننده خوبی برای کالای شما باشند . حتی کاربر یا متقاضی کالا یا محصولات و برند شما باشند.