تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری در اینستاگرام – KhaneBOT

تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری یکی از قابلیت های فوق العاده ، برای همه ی کسب و کارها و برند هایی است که در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند.

تغییر اکانت به بیزینس مدل اینستاگرام امکانات زیر را به پیج شما اضافه می کند :

جدا از امکانات بالا که خوب هم هست , دیتا و گزارشی که اینستاگرام در قالب این تغییر به بیزینس مدل به ما میدهد بسیار ارزشمندتر می باشد .

این گزارش برای کسب و کارها بسیار می تونه موثر باشه !

مخصوصا وقتی شما از ربات اینستاگرام استفاده کنید .

حتی ما به مشتریان تاکید میکنیم قبل از استفاده از ربات اینستاگرام خانه بات حتما اول پیج خودشان را به بیزینس مدل تغییر بدند و بعد از آن ربات را روشن کنند تا تاثیر بی نظیر ربات خانه بات را نسبت به روز اول توسط خود گزارش اینستاگرام مشاهده کنند .

تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری در اینستاگرام به آسانی

برای تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری در اینستاگرام شما باید چند مرحله ی ساده را طی کنید.

1.

وارد صفحه پروفایلتان شوید و برروی Setting  کلیک کنید.

در بخش Account ، گزینه ای به نام Switch to Business Profile وجود دارد ، روی آن کلیک کنید.

تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری

2.

همانطور که می دانید ، اینستاگرام توسط مالکان فیسبوک خریداری شد.

در این قسمت از شما خواسته می شود که اگر پیجی در فیسبوک که مرتبط با کسب و کارتان است، دارید ، به یکدیگر متصل نمایید.

پس گزینه ی Log in with Facebook راانتخاب نمایید و دو اکانت را به هم وصل کنید.

در انجام این کار اینستاگرام اطلاعاتی از شما می خواهد ، مانند شماره تماس ، آدرس ایمیل و آدرس شرکت که شما باید این اطلاعات را وارد نمایید.

پس از انجام این مراحل پیج شما به حالت بیزنس تغییر پیدا می کند.

تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری

امکانات افزوده شده به Business Profile

یکسری امکانات هست که اینستاگرام فقط در اختیار پیج های تجاری قرار می دهد.

امکاناتی که به شما در مدیریت کردن پیجتان بسیار کمک می کند.

تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری

شما در اکانت خود 3 مورد یا قابلیت جدید را می بینید ؛

1.

CALL :

اگر کاربری روی این گزینه کلیک کند ، می تواند با شماره موبایلی که شما در اکانت خود قرار داده اید تماس برقرار نماید.

2.

EMAIL :

این گزینه امکان دسترسی کاربر به ایمیل شما را فراهم می کند.

کاربران با استفاده از این گزینه ارتباط مستقیم با شما برقرار می کنند.

3.

DIRECTION :

این گزینه هم همان آدرسی است که شما برای شرکت خود قرار داده اید.

کاربران با کلیک بر روی این گزینه به ادرس شما دسترسی پیدا می کند.

این 3 قابلیت فوق العاده ، امکان ارتباط راحتتر با شما را برای کاربرانتان فراهم می کند.

 

همچنین در مقاله Insight در اینستاگرام قابلیت های اساسی اکانت تجاری را می توانید مطالعه نمایید

Insights چیست ›

 

در نهایت امیدوارم همیشه زندگیتون بیزنسی و سرشار از پول و سلامتی باشد … 🙂

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید از طریق بخش کامنت ها با ما در ارتباط باشید .