روش های تبلیغات اینترنتی – راه های تبلیغات موثر – خانه بات – Khanebot

دیگ گفتن نداره که هر کسب و کاری اگر تبلیغات نداشته باشه محکوم به شکست هست ! اونم تو بازار کاری الان ! پس لازم دونستیم یک مقاله بسیار کامل در مورد روش های تبلیغات اینترنتی براتون تهیه و منتشر کنیم .

بدون شک مقاله ” روش های تبلیغات اینترنتی ” برای کسانی مفیده که محصول ، خدمات و یا موضوعی برای ارائه دارند و اینو یادتون باشه تبلیغات اینترنتی فقط یکی از شاخه های تبلیغات هست ! اما با فیدبک بسیار بالا !

امروزه تبلیغات حرف اول رو در هر کسب و کاری میزنه که قطعا خودتون می دونید که این مقاله را میخوانید پس با دقت مطالعه کنید !

شما حتی یک ایده هم داشته باشید ، باید بدونید که چطور اون رو تبلیغ و به عموم مردم معرفی کنید.

نکته ای که باید در درجه اول بدونید اینه که ، قبل از انجام تبلیغات باید کسب و کارتون رو خوب بشناسید!

این شناخت به معنی داشتن دانش کافی از محصولات و خدمات ارائه شده ، شناخت دقیق بازار هدف ، شناخت رقبا و تجزیه و تحلیل فروش و مشتریان می باشد.

بیشتر بخوانید :

تنظیمات نوتیفیکیشن اینستاگرام

یادتون باشه قبل از هرچیز باید هدف خود از تبلیغات رو مشخص کنید.

یعنی اینکه می خواهید چه بازخوردی از تبلیغاتتون بگیرید و با توجه به همه ی این ها ، بهترین راه تبلیغات رو برای خودتون انتخاب کنید.

برای شناخت و آموزش بهترینروش های تبلیغات اینترنتی همراه ما باشید ?

 

روش های تبلیغات اینترنتی تنها راه پیشرفت در این عصر

 

اصولا اولین هدف از تبلیغات معرفی و شناساندن محصولات ، خدمات و یا ایده هایی هست که ما میخواهیم طیف گسترده ای از مردم از آن اطلاع پیدا کنند.

روش های تبلیغات اینترنتی ای که در این رابطه پیشنهاد میشه عبارت است از :

اول :

طراحی وب سایت اینترنتی

طراحی وب سایت اینترنتی :

واقعا این مورد گفتن نباید داشته باشه که طراحی سایت یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی به شمار می آید ! و به جرات می شه گفت اگر کسب و کار شما یک فضای اختصاصی ( وب سایت ) در دنیای وب نداشته باشه ادامه ندیم بهتره ! 😐

داشتن سایت اینترنتی برای شرکت ها و کسب و کارها ، دیگه مثل گذشته نیست که فقط تعداد کمی ازش استفاده کنند و چندان اهمیتی نداشته باشه و خودتون هم می دونید و قطعا استفاده می کنید و کردید !

این روزها سایت اینترنتی خودش به تنهایی مثل یک فروشگاه بزرگ و فوق پیشرفته عمل میکنه که مشتریان میتونند در آن ، هم محصولات رو ببینند، هم اطلاعات کاملی ازش بدست بیاورند، هم با سایر محصولات مقایسه اش کنند و در نهایت همونجا با سریع ترین سرعت ممکن اون رو خریداری کنند.

یکی دیگه از مهمترین ویژگی های وب سایت اینترنتی این هست که دیگه فاصله و مکان نمیتونه برای مردم و خریدشون مشکل ایجاد کنه.

هر شخصی با یک لپ تاپ یا کامپیوتر و یا گوشی موبایل و اینترنت میتونه تمام نیاز هاشو برطرف کنه و حتی قدم از قدم هم برنداره.

پس یادتون باشه قبل از هرچیز برای داشتن وب سایت اینترنتی تلاش کنید.

 

دوم :

تبلیغ در شبکه های اجتماعی

تبلیغ در شبکه های اجتماعی :

گسترش شبکه های اجتماعی به قدری زیاد شده که شاید به جرات بتونیم بگیم شما هیچ شخصی رو پیدا نمی کنید که از اینترنت استفاده بکنه ولی سراغ شبکه های اجتماعی نره.

شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ (Social marketing) این روزها جزئی از خانواده ی ما شده.

همونطور که ما به پدر مادر یا دوستان و یا اقوام سر میزنیم ، به شبکه های اجتماعی هم سر میزنیم ، که گاها شبکه های اجتماعی اولویت بیشتری هم برای خیلی ها دارد.

پس نمیشه تاثیر اون در زندگیمون رو انکار کرد.

حالا شما باید از این پلتفرم فوق گسترده و همه گیر و البته رایگان!!!

به بهترین شکل استفاده کنید و کسب و کار و خدمات و ایده هاتون رو به کاربران پر تعدادش معرفی کنید و از هر کاربر برای خودتون یک مشتری جدید بسازید.

باید یک پیج ایجاد کنید ، مطالب و عکس های خوب و با کیفیت توش بگذارید و کاربران رو جذب خودتون بکنید.

مطمئن باشید تاثیری که این کار بر روی فروش و کسب و کار شما داره کمتر حرکتی میتونه داشته باشه.

پس هرگز هرگز هرگز از شبکه های اجتماعی غافل نشید.

 

سوم :

تبلیغات بنری هدفمند

تبلیغات بنری هدفمند :

مطمئنا همه ی شما میدونید بنر چیه و در بسیار از سایت ها دیدید ! درسته که تبلیغات بنری دیگر مثل گذشته فیدبک نمیده اما هنوز در یک سری سایت های خوب به عنوان یکی از روش های تبلیغات اینترنتی خوب به شمار می آید .

بله بنر یک مستطیل کوچیک هست که روی اون اسم شرکت یا محصول یا خدمات ارائه شده شما ، به صورت شیک و جذاب نمایش داده میشه و در سایت های پر ترافیک قرار داده میشه تا مخاطبین با مشاهده ی اون و درصورت نیاز با کلیک بر روی اون بنر وارد سایت شما بشوند و بتونند اطلاعات کاملتری رو بدست بیارند.

بیشتر بخوانید :

لایو دونفره

اما خیلی مواقع مخاطبین از تعداد بالای بنر ها خسته می شوند و حتی تاثیر معکوس هم برای تبلیغات داره.

پس چیکار باید کرد؟؟؟

جوابش تبلیغات بنری هدفمند هست!

یعنی بنر شما در صفحاتی از سایت قرار بگیره که مقاله ، مطلب و درکل محتوایی متناسب با بنر شما داشته باشد.

اینجوری بنر به نمایش همه در نمیاد بلکه فقط مخاطبین و بازار هدف میتونند بنر رو ببینند که این اتفاق تاثیر تبلیغات شما رو چند برابر خواهد کرد.

تبلیغات شما باید بازخورد مثبت در چشم و ذهن مخاطب ایجاد کند.

 

چهارم :

تبلیغات گوگلی و گوگل ادوردز

تبلیغات گوگلی و گوگل ادوردز :

یکی از بهترین روش های تبلیغات ، تبلیغات گوگلی یا گوگل ادوردز است.

این روش تبلیغاتی کاملا هدفمند است ، به این صورت که وقتی کلیدواژه ی مورد نظر شما در گوگل جستجو شود ، اون وقت تبلیغ شما در صفحه ی اول گوگل ظاهر می شود.

یعنی شما همواره در صفجه ی اول گوگل هستید.

و نکته ی بسیار مهم دیگه اینه که تبلیغات شما روزانه به میلیون ها مخاطب در سرتاسر دنیا نمایش داده می شود.

تبلیغات ، هدفمند ، بازار هدف میلیونی ، در سرتاسر دنیا و… دیگه چی از این بهتر؟؟

شاید تنها نکته ی منفی ای که برای ما ایرانی ها وجود داره هزینه ی این تبلیغات هست که با بالا رفتن قیمت دلار ممکنه کمی گرون باشه برامون ، اما بازهم مطمئنا بازدهی خیلی زیادی برای ما خواهد داشت.

تبلیغات در گوگل رو در راس کارهاتون قرار بدید و اصلا ازش قافل نشید با اینکه هزینه زیادی با دلار فعلی دارد اما مطمئن باشید بازدهی خودش را دارد …

 

پنجم :

موبایل مارکتینگ

موبایل مارکتینگ :

موبایل ، این جادوگر قرن 21 ، این روزها هرکاری که بگید ازش برمیاد و به عنوان یکی از مهمترین روش های تبلیغات اینترنتی به شمار می آید .

شاید مهمترین کاری که میشه ازش استفاده کرد تبلیغات هست.

بله تبلیغات با هدف های از پیش تعیین شده!

شما به راحتی میتونید تبلیغات خودتون رو به وسیله ی موبایل که این روزها در دسترس 90درصد افراد جامعه قرار داره انجام بدید.

ازجمله تبلیغات موبایلی میتونم به ارسال اس ام اس ، تبلیغات نوتیفیکیشنی ، تبلیغات در اپلیکیشن ها ، ویدیو مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ اشاره کنم که هر کدومشون کلی روش ها و راه های مختلف، متنوع و منحصر به فردی دارند که در مقاله ای جداگونه توضیح خواهم داد.

مطمئن باشید نتایجی که از هرکدوم از این روش ها حاصل میشه تاثیر فوق العاده ای در کسب و کارتون خواهد داشت.

همیشه یادتون باشه ،

هزینه ی تبلیغات نباید مانع شما بشه برای انجام تبلیغات!

شما هر هزینه ای که انجام میدید ، تا یک مدت بعد مبلغ تبلیغات و بعد از اون فقط سود حاصل از تبلیغات براتون میمونه.

پس با شناخت کامل و اصولی از کسب و کارتون ، رقبا ، مشتریان و بازار هدف ، میتونید به راحتی به یک برند تبدیل بشید و روزبه روز در کارتون موفق تر باشید.

پس همین الان میتونید با کمک مشاوران KhaneBOT تبلیغات مخصوص به کارتون رو شروع کنید و از نتایج حاصله شگفت زده بشید ???

 

 

مطالب پربازدید :

انواع تبلیغات در اینستاگرام

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام

فالوور اینستاگرام یک روش بازاریابی ارزان و پربازده

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

خانه بات در شبکات اجتماعی:

لینکدیناینستاگرامفیسبوک – توییتر

 

روش های تبلیغات اینترنتی, راه های تبلیغات موثر, روشهای تبلیغات موثر, تبلیغات موثر در کسب وکار, روشهای نوین تبلیغات اینترنتی, بهترین روشهای تبلیغات دنیا