رازهای ارسال اس ام اس تبلیغاتی – KhaneBOT

شاید فکر کنید که ارسال اس ام اس تبلیغاتی دیگر به پایان خود رسیده است! اما کاملا در اشتباه هستید چرا که راه های استفاده از آن در ایران تاکنون کاملا اشتباه بوده به همین دلیل موجب نفرت مردم از این مدل مارکتینگ شده است. مشکل کار همینجاست که پیامک های تبلیغاتی بی ارزش را بر پای sms مارکتینگ می گذاریم، بلکه این دو مورد کاملا از یکدیگر جدا هستند.

 

مهم ترین راز ارسال پیامک تبلیغاتی

شما در اصل یک ارتباط مستقیم با مشتریانتان خواهید داشت! بحث تبلیغات مستقیم نیست بلکه ترغیب فرد برای پیگیری شما و دریافت خدمات جدیدتان است. برای مثال می توانید زاد روز مشتریتان را تبریک و بابت آن یک تخفیف مخصوص دهید! خب از نظر بنده این پیشنهاد می تواند بسیار کاربردی باشد چرا که این فرد همراه شما بوده و از سایتتان خرید داشته پس باز هم برای تهیه جنس مورد نیازش به سایت شما باز خواهد گشت! خودتان نیز از تاثیر این مورد شگفت زده خواهید شد. اصلا یک نگاه به هیستوری پیامک هایتان بی اندازید. قطعا یک پیام چند ریالی تبریک تولد می تواند دل هرکسی را شاد کند پس دریغ نکنید.

البته توجه داشته باشید که sms مارکتینگ و ارسال اس ام اس تبلیغاتی کاملا منسوخ شده است و چه بسی باعث تنفر مردم از برند شما شود! به شخصه سرویس های تبلیغاتی را بلاک کرده ام تا مزاحمتی برای آرامش ام به وجود نیاید. برای همین به مشتریان خود احترام گذاشته و با یک پیامک چیپ، موجبات ناراحتی و تنفر آنان از برندتان را فراهم نکنید.

 

ارسال اس ام اس تبلیغاتی

ارسال اس ام اس تبلیغاتی

sms مارکتینگ چیست؟

در این روش شما با جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان خود، اقدام به ارسال پیام کوتاه می کنید تا مشتری را از خدمات جدید یا برای مثال تخفیفات خبر دار نمایید. در چند دهه گذشته این روش بسیار باب شده است و مارکتینگ کار های زیادی برای تامل با مشتری از این روش استفاده می کنند. البته روش ها کمی منسوخ شده می باشد که نیاز است قشر بازاریاب برای احیای آن اقدام کند چرا که یکی از نزدیک ترین را ها برای ارتباط با مشتری می باشد.

 

سامانه پیامک ( پیام کوتاه ) چیست ؟

سامانه های بسیار برای ارسال پیامک وجود دارند. که دو نوع خصوصی و دولتی را شامل می شود. تفاوت چندانی در این بین نبوده و فقط کمی تعرفه ها و البته خدمات جزئی متفاوت می باشد. برای مثال بعضی از سایت های ارائه دهنده دارای اپ موبایل نیز هستند و بعضی راحتی استفاده را دارند. شما تنها با دادن بانک اطلاعات شماره خود به سیستم، اقدام به ارسال پیامک دست جمعی به آنان می کنید. حتی می توانید برای رویداد های خاصی یک پیامک مشخص تولید و در اختیار پنل قرار دهید تا به صورت خودکار اقدام به ارسال آن کنند. البته مراقب سودجویان در بازار باشید، چرا که ممکن است نسبت به فروش اطلاعات مشتریان شما اقدام کنند!

 

روش های استفاده از اس ام اس مارکتینگ

بهترین روش که هنوز هم کارایی دارد، اطلاع رسانی رویداد های مهم می باشد. همانند بانک ها که مانده حساب می فرستند. سعی کنید مشتریان خود را نسبت به وفاداری و خریدشان دسته بندی کنید تا برای ارسال پیام کوتاه بدانید که طرفتان کیست. برای مثال ارسال تخفیف ها برای مشتریان دائمی شما بسیار حیاتی می باشد و می تواند برای بالا رفتن فروشتان مناسب باشد.

یکی دیگر از این موارد نظر سنجی می باشد. شما می توانید از مشتریان خود درخواست کنید تا نقاط ضعف شما را بگویند. این مسئله به شما برای بهبود کسب و کارتان کمک بسیار زیادی می کند. یا می توانید یک سیستم امتیاز دهی تعریف کنید تا مشتریان شما نسبت به کیفیت خدماتتان به شما امتیاز دهند.

 

سخن اخر

حتما با یک تیم متخصص در این رابطه مشورت کنید. از بازاریاب خود بخواهید بهترین مورد را برای بکار گیری ارسال اس ام اس تبلیغاتی در نظر بگیرد تا دچار سوخت در کارتان نشوید.

از زیادی روی در ارسال sms خود داری کنید چرا که باعث تنفر مشتری خواهد شد. رویداد های بسیار مهم را برای مشتریان خود ارسال کنید

در صورت نیاز می توانید با متخصصان ما در امر دیجیتال مارکتینگ در تماس باشید

 

 

مطالب پربازدید این هفته :

خرید فالوور اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی

افزایش فالوور ایرانی واقعی

خانه بات در شبکات اجتماعی:

اینستاگرامفیسبوکلینکدین