تاثیر پروفایل در بازاریابی اینستاگرام – چگونه پروفایل خوب داشته باشیم؟ – KhaneBOT

تاثیر پروفایل در بازاریابی اینستاگرام نیز مشابه عکس یا متن و تصویری است که در صفحات اینستاگرام  قرار می‌دهید. هر مطلب یا عکسی که در صفحه پروفایل اینستاگرام خود قرار می‌دهید در حقیقیت یک معرفی کوتاه از ویژگی یا نوع فعالیت و چهره شما است. از این روی ضروری است تا برای معرفی خودتان در اینستاگرام به این بخش نیز به عنوان یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام نگاه کنید.

چگونه پروفایل خوب در اینستاگرام داشته باشیم؟

از تاثیر پروفایل دربازاریابی اینستاگرام غافل نشوید. برای داشتن پروفایل خوب در اینستاگرام به عنوان یکی از ابزارها یا استراتژی‌های بازاریابی در اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم تا حد ممکن به این بخش بیش از سایر بخش‌ها بپردازید. باید توجه کنید که تنظیم پروفایل خوب می‌تواند در جذب هزاران فالوور و همچنین معرفی کاربران و فالوورها به سایت شخصی یا تخصصی کسب و کار شما کمک قابل توجهی  بکند.  از این روی پیشنهاد می کنیم ؛

  • یکم- برای داشتن یک پروفایل خوب حتما از نشر و خروجی عکس و توضیحات برند یا مارک خودتان در این صفحه مطمئن شوید.
  • دوم- همیشه صفحه پروفایل اینستاگرام را به صفحه سایت خودتان لینک دهید. فراموش نکنید که شما در سایت تخصصی برند یا مارک و محصول خودتان توضیحات کامل تری نسبت به محصول خود ارائه داده‌اید که صفحات مجازی،  کاربران و فالوورهایتان هدف شما برای جذب و بازدید از این صفحه رسمی شما هستند.
  • سوم- برای بازدیدکنندگان اینستاگرام یک صفحه ورودی درست کنید. باید یادآور شوم شما برای افزایش تعداد کاربران و فالوورهایتان می‌توانید در صفحه ورودی اینستاگرام برای آشنایی آنها با افکار یا اهداف مد نظرتان لینک‌های مختلفی با صفحات مقصد ایجاد کنید و حتی آنها را تعویض نیز بکنید.

 

چگونه پروفایل خوب در اینستاگرام داشته باشیم

چگونه پروفایل خوب در اینستاگرام داشته باشیم

از لوگو استفاده کنید؛

برای اینکه بدانیم چگونه پروفایل خوب در اینستاگرام داشته باشیم ؟ توصیه می‌کنیم به موارد زیر درخصوص شرایط و چگونگی استفاده از لوگو توجه کنید. از دیگر راه‌های داشتن یک پروفایل خوب در اینستاگرام استفاده از لوگوی شرکت شما است. اما در پاسخ به اینکه لوگو چه کاربردی در پروفایل اینستاگرام دارد باید گفت؛ شما از لوگوی شرکت برای معرفی شرکت خودتان استفاده می‌کنید. فراموش نکنید این تکنیک به شما کمک می‌کند تا کلیه کاربران اینستاگرام یا فالوورهایتان و حتی افرادی که برای مدت کوتاهی برای آشنایی با صفحه شما به ورودی اینستاگرام شما وارد شده‌اند از این طریق با لوگو و آرم کمپانی یا شرکت شما آشنا شوند.

به شما توصیه می‌کنیم جایی برای استفاده از لوگوی شرکت خودتان درصفحه پروفایل اینستاگرام قرار دهید. به یاد داشته باشید استفاده از لوگوی شرکت یکی معرفی رسمی از فعالیت و شخص خود شما خواهد بود. به عبارتی با این کار شما به کاربران و فالوورهایتان یک مشخصات و اطلاعات رسمی از خودتان ارائه داده اید.

 

 

چگونه پروفایل خوب در اینستاگرام داشته باشیم

چگونه پروفایل خوب در اینستاگرام داشته باشیم

از هشتگ استفاده کنید؛

هشتگ‌های مشخص و خاص به پروفایل یا صفحه بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید. فراموش نکنید که با این کار شما برای جذب فالوورها و کاربران مشخصی چون خودتان اقدام کرده‌اید. با اضافه کردن هشتگ به صفحه بیوگرافی اینستاگرام در حقیقت شما در جذب و معرفی خودتان به هم گروه یا همفکران خودتان کمک کرده اید. از سویی دیگر با این کار نسبت به جذب طیف مشخصی اقدام می‌کنید.

آدرس محل کارتان را نشان دهید؛

به یاد داشته باشید که شما از ایسنتاگرام برای بازاریابی محصول یا کالا و برند خود استفاده می‌کنید پس ارائه اطلاعات درست نیازمند آدرس و تلفن و مشخصات کامل از شخص شما است. از این روی پیشنهاد می‌کنیم اگر شما یک کسب و کار محلی مشخصی دارید حتما نسبت به درج آدرس یا نقشه محل کار خود اقدام کنید.

لینک‌ها فراموش نشوند؛

برای آنکه بیشتر به تاثیر پروفایل در بازاریابی اینستاگرام پی ببریم بهتر است اشاره ای به نتایج لینک هایی داشته باشیم که از صفحه رسمی شما در سایت به صفحه پروفایل لینک شده است.

شما درصفحه پروفایل اینستاگرام خود لینک‌هایی را به عکس ها یا توضیحات ارائه شده توسط خودتان در سایر صفحات مجازی نیز داشته باشید. با این کار به کاربران و فالوورهای خودتان اجازه می دهید از فعالیت ها یشما در سایر فضاهای مجازی و چگونگی حضور شما به عنوان یک برند یا مارک و محصول تولیدی نیز مطلع بشوند. و چه بسا از دیدن شما در سایر صفحات مجازی نیز خوشحال بشوند.

 

 

مطالب پربازدید این هفته :

خرید فالوور اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی

افزایش فالوور ایرانی واقعی

خانه بات در شبکات اجتماعی:

اینستاگرامفیسبوکلینکدین