خارج شدن از بلاک اینستاگرام با آموزش تصویری – KhaneBOT

حتما الان که دارید این مقاله را می خوانید با مشکل بلاک اینستاگرام رو به رو شده اید و پیام Action Blocked برایتان ارسال شده و شما به هر دری می زنید تا با خارج شدن از بلاک اینستاگرام وضعیت را مانند قبل کنید.

شاید هم باورتان نمی شود که اینستاگرام شما را بلاک کرده باشد و به ناچار برای اینکه دوباره بتوانید به فعالیت های خود در اینستاگرام ادامه دهید ، آمده اید تا راه حل خارج شدن از بلاک اینستاگرام را پیدا کنید.

حالا از کجا باید بفهمید که بلاک شده اید یا خیر…

در صورتی که نتوانید از قابلیت ها و امکانات عادی اینستاگرام مثل کامنت گذاشتن , لایک کردن و فالو کردن استفاده کنید باید توقع بلاک شدن از طرف اینستاگرام را داشته باشید.

باید به این نکته هم توجه کنید که بلاک شدن با Instagram suspension یعنی تعلیق کامل اکانت فرق می کند که توضیح آن در این مقاله نمی گنجد و در مطالب بعدی راجع به آن به طور گسترده توضیح می دهیم.

امروز در این مقاله به دو سوال یعنی :

چرا توسط اینستاگرام بلاک می شوید؟

خارج شدن از بلاک اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

پس تا پایان مقاله همراه ما باشید تا مرحله به مرحله تمام این موارد را توضیح دهیم.

و اما اولین سوال:

چرا توسط اینستاگرام بلاک می شوید؟

از آن جایی که اینستاگرام یک فضای پرهیجان و یک وسیله ی ارتباطی و از پرمخاطب ترین شبکات اجتماعی به حساب می آید قوانین سفت و سخت خود را دارد و به محض دیدن کوچک ترین خطایی از طرف افراد خاطی به سرعت با آن برخورد می کند و پیج شخص را بلاک می کند و این در صورتی است که به خود صاحب پیج هیچ گونه پیامی ارسال نمی گردد و از روی عدم توانایی فعالیت در اینستاگرام متوجه بلاک شدن خود می شود.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ربات فوق هوشمند خانه بات
ربات اینستاگرام

یعنی در صورتی که اینستاگرام احساس کند که شخصی در حال انجام فعالیت های اسپم کردن نظیر محتواهای هرز و بی فایده و ناپسند است و یا در این فضا در حال آزار و اذیت رساندن به دیگران است و یا با اکانت های فیک در حال فعالیت است بلافاصله آنها را بلاک می کند.

این در صورتی است که امکان فالو کردن و کامنت گذاشتن و لایک کردن را از شما می گیرد.

پس بهترین کار این است که از فعالیت های بیش از حد در مورد کامنت و فالو و مواردی که در بالا به آن اشاره شد خودداری کنید تا بلاک نشوید.

سیستم بلاک اینستاگرام به صورت خودکار انجام می شود به همین دلیل کوچکترین خطایی حتی اگر عمدا هم نباشد بلافاصله توسط سیستم اینستاگرام شناسایی می شود و با آن برخورد می گردد.

دراین حالت همان طور که در ابتدا هم توضیح دادم هیچ پیامی مبنی بر بلاک شدن از طرف اینستاگرام بریا شما ارسال نمی گردد.

بدترین جای داستان اینجاست که بعد از بلاک شدن ، دلیل بلاک شدن شما مشخص نیست و شما نمی دانید به چه علت امکان فعالیت در اینستاگرام را از شما سلب کرده اند.

چجوری استوری ها را هایلایت کنیم؟

هایلایت استوری

دلایل مختلف بلاک شدن از طرف اینستاگرام

با مطالعه ی این قسمت می توانید با انواع کارهایی که باعث بلاک شدن می شود آشنا شوید و برای جلوگیری از این موارد آن ها را انجام ندهید.

اگر هم در حال حاضر توسط اینستاگرام بلاک شده اید , علت آن را از بین موارد زیر پیدا کنید و بعد از آن قسمت راه حل خارج شدن از بلاک اینستاگرام اینستاگرام را مطالعه کنید.

1.

حتما در اینستاگرام خود پست بگذارید

اگر به تازگی اکانت اینستاگرام برای خود ساخته اید و نمی توانید لایک کنید و کامنت بگذارید به این دلیل است که اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات تصور کرده است.

پس در ابتدای امر باید حتما برای پیج خود چندین پست بگذارید ولی حتما به این مورد توجه کنید که پست ها را پشت سر هم آپلود نکنید چون در این صورت توسط اینستاگرام بلاک می شوید.

2.

اطلاعات حساب کاربری خود در اینستاگرام را کامل کنید

اگر تا به حال برای پیج خود عکس پروفایل نگذاشته اید و یا قسمت بیوی شما هنوز کامل نیست ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات بشناسد و بلاک شوید.

پس بهتر است بریا جلوگیری از این مورد سریعا اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید.

3.

پست های بی رویه نگذارید

اگر در اینستاگرام به صورت پشت سر هم پست می گذارید و بلاک شده اید بدانید که علت همین است زیرا اینستاگرام شما را به عنوان یک اسپمر شناسایی کرده است.

پس برای اینکه با این مورد مواجه نشوید پست هایتان را پشت سر هم قرار ندهید و در زمان های مشخص و با برنامه ی منظم پست ها را آپلود کنید.

4.

بیش از اندازه لایک نکنید

بسیاری از افراد هستند که برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام پست های زیادی را پشت سر هم لایک می کنند.

به این نکته حتما توجه کنید که در طول یک ساعت حداکثر می توانید 350 لایک بگذارید در غیر این صورت اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات تلقی می کندو بلاک می شوید.

5.

فالو بیش از حد باعث بلاک می شود

اگر در اینستاگرام بیش از 20 نفر را در یک ساعت فالو کنید باز هم از طرف اینستا به عنوان یک اسپمر شناخته می شوید و بلاک می شوید.

پس سعی نکنید که بیش از این میزان را فالو کنید چون در این صورت به مشکل می خورید.

آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام , روش های قطعی رفع بلاک اینستاگرام

6.

محتواهای تکراری باعث مسدودیت شما می شود

اگر در اینستاگرام از پست ها و یا ایموجی ها و یا کامنت های تکراری زیاد استفاده می کنید باز هم از طرف اینستاگرام بلاک می شوید پس سعی کنید از خودتان خلاقیت به خرج دهید و از تکرار بپرهیزید.

7.

از منشن کردن بیش از حد بپرهیزید

این مورد به همان بحث پرهیز از تکرار و زیاده روی مربوط می شود پس باید از انجام آن بپرهیزید.

منشن دادن در واقع زمانی است که از علامت @ قبل از آیدی اینستاگرام افراد استفاده می کنید و این موضوع زمانی بیشتر اهمیت دارد که افرادی که منشن می کنید در لیست فالوور های شما نباشد.

این اتفاق بیشتر زمانی اتفاق میفتد که شما بخواهید به تبریکاتی که در اینستاگرام به شما شده پاسخ یکسان دهید و تشکر کنید در این صورت باید افراد زیادی را یکباره منشن کنید.

برای اینکه از حساب کاربری خود محافظت کنید سعی کنید بیش از حد از منشن استفاده نکنید.

آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام , روش های رفع بلاک اینستاگرام

8.

ربات اینستاگرام حرفه ای انتخاب کنید!

خوب این روزا کمتر کسی هست که اسم ربات اینستاگرام را نشنیده باشه ولی قطعا ربات اینستاگرام با هوش مصنوعی را اولین بار هست که می شنوید.

اونم به این دلیل هست که ربات KhaneBOT برای اولین بار در ایران راه اندازی شده و نحوه ی فعالیت آن به گونه ای است که تمام قوانین اینستاگرام در آن لحاظ شده و به همین دلیل هم اینستاگرام اصلا متوجه ربات بودن آن نمی شود و مانند یک فرد معمولی , پیج را مدیریت می کند.

در نهایت باید بدانید که چه رباتی را انتخاب کنید تا گرفتار بلاک اینستاگرام نشوید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی آموزش ساخت ربات اینستاگرام خانه بات را مطالعه کنید.

میرسیم به سوال دوم:

راه های خارج شدن از بلاک اینستاگرام ؟

بعد از اینکه یک حساب کاربری از طرف اینستاگرام بلاک شد 3 ساعت تا 4 هفته طول می کشد تا بلاک اینستاگرام خارج شوید اما برای اینکه این پروسه سریع تر اتفاق بیفتد می توانید یک درخواست رفع بلاک ارسال کنید تا مجددا بررسی های آن انجام شود.

به این ترتیب برای رفع بلاک چند روش وجود دارد که در ادامه انواع آن ها را برای شما توضیح می دهم.

1.

ثبت کردن درخواست رفع بلاک به اینستاگرام. 

هنگامی که با پیام Action Blocked مواجه شدید گزینه ی Tell Us را انخاب کنید.

بعد از آن اینستاگرام احتمالا از طریق ایمیل از شما می خواهد اطلاعات امنیتی را تکمیل کنید و سپس یک عکس از خودتان ارسال کنید تا متوجه شود شما یک ربات نیستید.

به این ترتیب حساب کاربری شما نهایتا بعد از چند روز دوباره فعال می شود.

آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام , راه حل رفع بلاک اینستاگرام

2.

ثبت درخواست خارج شدن از بلاک اینستاگرام از طریق تنظیمات اینستاگرام.

یرای استفاده از این روش باید وارد قسمت پروفایل خود شوید و گزینه ی تنظیمات را انتخاب کنید.

سپس روی گزینه ی Report a Problem می زنید.

بعد از آن صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید موارد مختلفی را به اینستاگرام اطلاع دهید.

در بین این موارد گزینه ی Something isn’t Working را انتخاب کنید.

سپس یک متن مبنی بر درخواست رفع بلاک را برای اینستاگرام ارسال نمایید.

در زیر یک نمونه از متن هایی که می توانید بفرستید , آمده است.

Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension

آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام , راه حل قطعی رفع بلاک اینستاگرام

حرف آخر مقاله آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام:

ممکن است که به دلایلی که در ابتدا بریا شما توضیح دادم اکانت شما در اینستاگرام بلاک شود اما نباید نگران آن باشید زیرا با روش ها و مواردی که امروز در این مقاله مطالعه کردید دیگر دلیلی برای نگرانی نمی ماند چون به راحتی مشکل حل می شود.

همچنین در مورد انواع روش هایی که باعث بلاک می شود , مطالعه کردید پس باید از انجام آن ها دوری کنید تا با یک اشتباه کوچک و بیجا گرفتار بلاک اینستاگرام نشوید و بعد مجبور باشید اینترنت را برای پیدا کردن راه خارج شدن از بلاک اینستاگرام را زیر و رو کنید.

خوب امیدوارم که با مطالعه ی این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ داده شود و توانسته خارج شدن از بلاک اینستاگرام را یاد گرفته باشید در صورتی هم که سوالی در این زمینه دارید می توانید از طریق باکس زیر با ما در میان بگذارید.

آیلین افشاری هستم کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ در هلدینگ کدایران و دوست دارم مطالبم را در زمینه های مختلف با شما در میان بگذارم و باعث ایجاد حس خوب در شما شوم.

مطالب پربازدید این هفته:

روش تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی

چطور استوری های بیشتر از 15 ثانیه را در اینستاگرام بگذاریم

چطور بلاک لایک اینستاگرام را رفع کنیم

آموزش تماس تصویری اینستاگرام

خانه بات را در شبکات اجتماعی دنبال کنید:

فیسبوکاینستاگراملینکدین