مدیریت اکانت اینستاگرام – ادمین صفحه اینستاگرام توسط خانه بات – Khanebot

اگر بخواهید در بازار رقابتی فعلی ایران متفاوت درآمد کسب کنید حتما به گوش شما هم رسیده که بحث شبکات مجازی مثل مدیریت اکانت اینستاگرام و مدیریت اکانت تلگرام و در برخی موقعیت های حتی توییتر چقدر موثر است و چه کسانی از طریق همین سوشیال مدیا ها درآمدهای ماهانه تا 70 میلیون هم دارند و خدارو شکر !

اما چرا یک کسب و کاری اینقدر موفق می شود و یک کسب و کار هیچ موفقیتی کسب نمی کند !

پاسخ این هست که این کسب و کار نیست که موفق و یا ورشکست می شود ! این آدم ها هستند که موفق می شوند و برعکس !

یک فردی که برای تبلیغات خود هزینه می کند ! وقت میگذارد ! و در نهایت نتیجه می گیرد نتیجه این هست که این فرد خودش فکر سالم و خلاقی دارد نه اینکه کسب و کار ایشون خیلی پر رونق هست و مثال عینی این موضوع را می تونید در رستوران ها کامل مشاهده کنید .

یک رستوران بسیار شلوغ ! و یک رستوران …

در این مقاله از سایت KhaneBOT.ir در مورد پلان حرفه ای جدید مدیریت اکانت اینستاگرام صحبت خواهیم کرد که در کسب و کار شما تحولی عجیب ایجاد خواهد کرد .

مدیریت اکانت اینستاگرام به صورت حرفه ای

همانطور که می دانید در ابتدا ربات هوشمند اینستاگرام را طراحی و منتشر کردیم و نتیجه های بسیار عالی که کاربران از آن دریافت می کردند باعث شد امکانات آن را نیاز افزایش دهیم .

حتما بخونید : راز تبلیغ نویسی حرفه ای از زبان کارآفرین برتر کشور ›

اما برخی از کاربران نتیجه که ما دوست داشتیم را دریافت نکردند و بعد از اینکه چند موردی را بررسی کردیم متوجه شدیم که واقعا تفاوت اون پیجی که موفق شد و اون پیجی که موفق نشد در تولید محتوا با کیفیت بوده است !

مرز بین موفقیت یک پیج اینستاگرام با درآمد 100 میلیون و یک پیج ناموفق فقط تولید محتوا باکیفیت هست

ببینید ما در تمام مقالاتی که منتشر می کنیم تاکید می کنیم که چقدر تولید محتوا در اینستاگرام مهم هست ! اونم نه هر تولید محتوایی !

تولید محتوا باکیفیت !

اینکه مدیریت اکانت اینستاگرام خیلی از پیج ها دست شرکت های تبلیغاتی هست از نظر یک سری از همین دوستان کار عجیبی میومد ! تا اینکه تاثیر آن را مشاهده کردند !

 

بله واقعیت هم همین هست !

دنیا عوض شده و ما هنوز نمیخوایم عوض شیم !

کاری که یک شرکت تبلیغاتی می تواند انجام دهد یک شرکت معمولی به هیچ عنوان نمی تواند انجام دهد چه برسه به یک فرد عادی !

خوب واضح هست وقتی یک نفری مدیریت اکانت اینستاگرام را به شرکت حرفه ای مسپرد نتیجه حرفه ای نیز خواهد گرفت ! چون اون راه را برای صدها نفر رفته است .

مدیریت اکانت اینستاگرام به صورت حرفه ای

واضح هست که پیج ها در اینستاگرام 2 دسته هستند :

پیج های شخصی

پیج های کسب و کار

در پیج های شخصی افراد دوستان ، آشنایان و اقوام خود را فالو میکنند و اطلاعات شخصی و عکس های شخصی خود را به اشتراک میگذارند که اصلا کاری به اونا نداریم ! ما اومدیم از اینستاگرام پول دربیاریم نه بچرخیم 😐

اما در پیج های مربوط به کسب و کار قضیه فرق می کند و موضوع کسب درآمد هست ! یعنی رقابت به حدی می رسد که حتی حاضر هستید چندصد میلیون هزینه کنید اما نتیجه دلخواه بگیرید ! درسته ؟

در این نوع پیج ها شما به دنبال جذب فالوور هستید و تمایل دارید که هر فالوور واقعی ، تبدیل به یک مشتری شود ! این یک دید درست به موضوع سوشیال مدیا هست ! در غیر این صورت اگر فقط یک عدد بخواین اضافه بشه و بدون هیچ خاصیتی , شما کلا مخاطب این مقاله نیستید !

پس برای این پیج ها باید راه را درست بروید و کمی حساسیت کار و نوع قراردهی پست ها و حتی الگوریتم قراردهی آنها متفاوت می شود !

شاید خوشتان آمد :

6 راز بازاریابی شبکه اجتماعی

اینجاست که مدیریت اکانت اینستاگرام معنی پیدا می کند و سوال دوستانی که می گویند چرا فلان شرکت برای اینستاگرامش مدیریت گرفته اند , پاسخ داده می شود !

ایجاد محتوای درست و با کیفیتی که باعث جلب نظر کاربران شود و بتواند از آن ها برای شما مشتری بسازد.

اینکه فکر کنید که کار ساده ای است و از عهده ی همه بر می آید ، کاملا در اشتباه هستد !

شما باید علم و دانش و تجربه ی مناسب را در مدیریت اکانت اینستاگرام داشته باشید , وقتی اسم بیزینس در اینستاگرام می آید رقیب های هستند که هفته ای 10 میلیون تومان هزینه تبلیغات و همچنین مدیریت اکانت و ایجاد محتوا می کنند !

به طبع نتیجه می گیرند که این فعالیت ها را انجام میدهند .

اینکه شما یک نفر را استخدام کنید تا سوشیال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه مجازی شما را مدیریت کند ، بدون اینکه تخصصی در این زمینه داشته باشد ، کاری بیهوده است.

مدیریت اینستاگرام به این معنی نیست که یک نفر پست برای شما بگذارد و تمام و از این جور مسخره بازیا ! که البته نتیجه آن هم واضح هست و می تونید در کسب و کار دور اطرافتان ببینید !

حتی نوع انتخاب رنگ در سوشیال مدیا مهم می شود بعد جالبه که دوستانی که مثلا 10 نفر هم جذب می کنند اما دریغ از یک فروش ! چرا ؟

چون خیلی واضح هست که علم دیجیتال مارکتینگ اگر داشته باشی اصلا نمیری برای کسی کار کنی !

پس چطور انتظار دارید اونی که الان پیش شماست و … بهترین نتیجه را برای شما جذب کند !

باید بدانید برای داشتن یک پیج که برای شما مشتری بیاورد و شما را به سود برساند ، شما نیاز به یک مدیر اینستاگرام با تجربه دارید که آموزش دیده باشه نه اینکه …

حتما مطالعه کنید : چطور در اینستاگرام سلبریتی شویم

ادمین ها وظایفی دارند ، که انجام این وظایف باعث رشد و پیشرفت پیج اینستاگرام شما شده و در نهایت شما را به سود می رساند

 

مدیریت اکانت اینستاگرام به صورت حرفه ای

فعالیت هایی که در پلان مدیریت اکانت اینستاگرام خانه بات انجام می شود :

افزایش فالوور به صورت کاملا واقعی و از جامعه هدف شما :

با استفاده از ربات فوق هوشمند اینستاگرام خانه بات به صورت هدفمند و 100% واقعی و از جامعه هدف کسب و کار شما فالوورهاتون افزایش خواهد یافت !

ادمین باید روش هایی را برای این کار بداند که کامل توسط تیم خانه بات آموزش دیده اند !

شاید فکر کنید که با خرید فالوور فیک می شود تعداد فالوور ها را بالا برد ، اما نکته ای که باید حتما به آن توجه کنید این است که ؛

بالا بودن تعداد فالوور ها شاید در ظاهر مهم باشد اما هدف اصلی شما ، افزایش تعداد مشتریانتان است.

شما میخواهید هر فالوور به یک مشتری برای شما تبدیل شود.

پس واقعی بودن آن ها برای شما اهمیت ویژه ای دارد.

ادمین باید فالوورهای واقعی و هدفمند را شناسایی کند و آن ها را به پیج شما وارد نماید که تمام این موارد به صورت کاملا تضمینی انجام می شود !

کانفیگ پیام های منشی پاسخگو و ارسال دایرکت های خاص و جذاب :

یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در ذهن مخاطبین پیام دایرکت است , تجربه نشان داده است که وقتی یک یوزر شما را فالوو می کند و شما یک پیام دایرکت برای ایشان ارسال می کنید بیش از 67 درصد در میزان بازخورد و تبدیل بازدیدکننده به خریدار موثر می باشد .

این پیام به صورت کاملا خودکار و با استفاده از هوش مصنوعی انجام می شود .

ارسال پیام و نوتیفیکشن های مناسبتی با بازخورد بالا :

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به ارسال پیام های مناسبتی علاقه مندید ، این را هم مطلع هستید که دوران ارسال sms به پایان رسیده است .

هم بازار هدف مشخصی ندارد و هم بسیاری دریافت پیامک تبلیغاتی را بلاک کردند و یا در زمانی نامناسب براشون ارسال می کنید که در نهایت حتی 1% آن هم منجر به خرید نمی شود !

با استفاده از پلت فرم هایی که در دست سایت خانه بات و ربات اینستاگرام آن می باشد در مناسبت های مختلف پیام تبریک و تسلیت برای کاربران شما ارسال می شود .

پست گذاری زمان بندی شده حرفه ای :

ادمین باید بداند که هر پست را در چه روز و در چه زمانی ارسال کند , قرار دادن هر پستی و در یک زمان نامناسب نه تنها منجر به مشتری نمی شود بلکه فالوورهای خود را نیز از دست خواهید داد .

مثلا یکشنبه ساعت 7 بعدازظهر زمان مناسبی است اما 5شنبه باید در ساعت 9 شب ارسال پست داشته باشید و یک سری الگوریتم هایی که در طی زمان بسته به موقعیت جغرافیایی هر کشور و بر اساس تجربه کسب شده است .

ارسال در زمان های مناسب آمار بازدید ها و تعداد لایک ها و کامنت های شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

تمام این موارد از سمت پشتیبان و مدیر شبکه اجتماعی شما رعایت می شود .

پست های گرافیکی نظیر بنرهای گرافیکی و استاپ موشن و طراحی موشن گرافیک :

ادمین اینستاگرام باید به نحوه ی ایجاد پست آگاه باشد ,  وی با تفکری خلاقانه، باید پست هایی را برای شما طراحی کند که هم مطلبی برای ارائه داشته باشد و هم منحصر به فرد و فقط برای شما باشد.

طراحی بنرهای گرافیکی حرفه ای و اختصاصی برند شما

طراحی استاپ موشن

تهیه عکس از مجموعه

تهیه فیلم از مجموعه شما

طراحی موشن گرافیک و استاپ موشن

این موارد کامل و به صورت حرفه ای توسط تیم ربات اینستاگرام خانه بات انجام و مدیریت می شود .

به غیر از طراحی پست ها ، ادمین ها باید کارهایی از جمله ؛

مدیریت لایک کردن ، مدیریت و کانفیگ کامنت گذاشتن ، برنامه ریزی کمپین هایی برای برقراری تعامل با مخاطب ، پاسخ به سوالات و کامنت ها و … را نیز انجام دهند.

بهتر است بدانید : 5 تکنیک نوشتن بیو اینستاگرام حرفه ای

با توجه به مشغله هایی که شغلتان برای شما ایجاد میکند ، مطمئنا زمان کافی برای این کار نخواهید داشت.

نتیجه مقاله مدیریت اکانت اینستاگرام

دو تا پیشنهاد در این موقعیت می شود به شما داد .

یا خودتون تمام مدیریت اینستاگرام به دست بگیرید و پست های با کیفیت تولید کنید و برای جذب فالوور از ربات اینستاگرام استفاده کنید .

یا اینکه کلا بحث جذب فالوور واقعی و قرار دادن پست های باکیفیت و ایجاد کمپین های تبلیغاتی را به ما بسپرید .

در صورتی که مایل به انتخاب پلان اول را دارید از طریق KhaneBOT.ir توضیحات کامل و ثبت نام و … هست .

و در صورتی که مایل به انتخاب پلان دوم را دارید می توانید از کارشناسان ما در تماس باشید .

 

شیما گلی هستم ، کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ ، یک خانه باتی 3> با عشق …