کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام – KhaneBOT

بهتر است توجه داشته باشیم که تاثیر عکس به عنوان یک استراتژی در بازاریابی اینستاگرام بازتاب بسزایی در معرفی شما و آینده فعالیت شما دارد. باید یادآور شویم در بخش عمده ای از تحقیقاتی که بر روی بازاریابی‌های مجازی صورت گرفته تاثیر کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام یا هر نوع فعالیت مجازی دیگر بلاانکار بوده است.

کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام

کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام

کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام ؛

به خاطر داشته باشید کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام یکی دیگر از راه های استراتژیک بازاریابی در اینستاگرام است. به عبارتی دیگر یکی دیگر از استراتژی‌های بازاریابی در اینستاگرام انتخاب عکس مناسب از فعالیت شما است. باید به این نکته توجه داشته باشید که با انتخاب هرعکس به عنوان ورودی صفحه خود در اینستاگرام در حقیقت شما دست به انتخاب یک تبلیغ از برند و محصول خودتان زده‌اید.

اگر محصول شما یک اثر هنری است بهتر است بهترین عکس از کار خودتان انتخاب بشود و نه عکس شخصی فرزندتان. از این روی توصیه می‌شود برای معرفی برند خودتان در اینستاگرام از عکس یا تصویری استفاده کنید که می‌دانید می‌تواند معرف خوبی از شما یا فعالیت شما باشد.

براساس مشاهدات و نتایج به دست آمده، تصاویر انتخابی شما از برند یا هدف مد نظرتان می‌تواند به علت و قطعیت تماس‌های مورد انتظار شما بیانجامد. اگر تاجر درحال تجارت با کشورهای منطقه هستید قطعا انتخاب عکس از مذاکرات صورت گرفته یا نوع کالا و محصولی که پیرامون آن درحال رایزنی هستید تاثیر بسزایی درهدف نهایی شما از انتخاب اینستاگرام به عنوان یک صفحه مجازی برای بازاریابی خواهد داشت. فراموش نکنید شما برای این مهم در اینستاگرام حضور دارید تا بتوانید از این صفحه مجازی در راستای هدف خودتان بهره ببرید پس نیازمند مطالعاتی پیش زمینه  و در ضمن آن انتخاب عکس و معرفی مناسب از فعالیت خودتان در این صفحات هستید.

 

از چه تصاویر یا عبارتی استفاده کنیم ؛

تاثیر عکس به عنوان یک استراتژی در بازاریابی اینستاگرام زمانی خودش را به شما نشان می‌دهد که بازتاب آن را در تعداد فالوورها، تعداد تعقیب کنندگان و همچنین تعداد پیغام های ارسالی می بینید. پس از این مرحله شما می توانید به هدف مد نظر یعنی جذب مشتری دست یابید. از این روی توصیه ما به شما انتخاب عکسی از فعالیت و حرفه شما است که می‌تواند شما را به خوبی به کاربر و فالوور معرفی کند.

در کنار کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام شما میتوانید از عبارات مناسب نیز برای تعریف و توضیح شرکت یا فعالیت و هدف تجاری و اقتصادی مد نظر خود نیز استفاده کنید. برای مثال جهت ارائه توضیح در خصوص ماموریت شرکت می‌توانید چیزی مشابه متن زیر تنظیم کنید؛

« برای الهام و خوراک روح آدمی، یک نفر ، یک سفر».

کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام

کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام

کاربرد عبارات و جملات در صفحه اینستاگرام

برای دیدن پیغام‌های الهالم بخش و منقلب کننده از میزان پیروزی شما در جذب مشتری یا معرفی فعالیت تجاری خود ارائه چنین مطالبی در غالبی زیبا با کلامی زیباتر قطعا پشتیبان خوبی از تداوم فعالیت‎های شما خواهد بود. به عبارتی دیگر چنین متنی یا ارائه توضیحاتی زیبا با غالبی زیباتر در کنار عکس‌های مناسبی که شما از فعالیت تجاری خود به کاربر به عنوان فالوور یا مخاطب ارائه می‌دهید قطعا در ادامه به بهترین شکل می‌تواند از شما پشتیبانی کند. فراموش نکنید که با این روش شما طیف مشخصی از فالوورها را به سمت خود جذب کرده‌اید و با معرفی خود در غالب عکس‌های مشخص از فعالیت و حرفه شما در کنار متن هایی کوتاه و پـُر معنا که جملگی معرف شما هستند بیامگر نوع و شیوه فعالیت شما در این فضای مجازی ولو صرفا اینستاگرام هستند.

 

عکس مناسب کدام است ؟

کاربرد عکس در بازاریابی اینستاگرام یعنی تصویری که هم قرار است شما را معرفی کند و هم هدف شما را به نمایش بگذارد و در نهایت از این طریق دست به جذب فالوور و سپس مشتری بزند. از این روی توصیه می‌شود به عنوان نمونه برای تبلیغ یک سفر گردشگری به عنوان حرفه خودتان در غالب یک لیدر تور و حتی آژانس مسافرتی به جای استفاده از تبلیغات با ارسال عکس هایی چون یک قهوه تبلیغاتی مشاهدات خودتان را از ماموریت با روایت یک داستان کوتاه و زیبا در کنار عکس‌هایی از مناظر مقصد دلخواه منتشر کنید.

مطالب پربازدید این هفته :

خرید فالوور اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی

افزایش فالوور ایرانی واقعی

خانه بات در شبکات اجتماعی:

اینستاگرامفیسبوکلینکدین