روش تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام – خانه بات – KhaneBOT

این مقاله مناسب همه کنجکاو هایی است که دنبال این هستند ببینند کدام یک از فالوور هایشان آنلاین شدند ، شاید شما کسی که دوستش دارید یا کسی که منتظر آنلاین شدنش هستید تا با اون صحبت کنید دنبال مقاله ای میگردید که روش تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام را آموزش دهد .

این مقاله درست برای شما نوشته شده که می خواهید هرچه زودتر راجب رد مورد نظر اطلاعات کسب کنید ، چه اطلاعاتی ؟ در ادامه توضیح خواهم داد .

روش تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام

اینستاگرام بر عکس فیس بوک خیلی ساده آنلاین بودن کاربران را نشان نمیدهد ، شما در فیس کسانی را که به عنوان دوست پذیرفته اید را می توانید به راحتی در قسمت چت آنلاین بودنش را ببینید ، اما در اینستاگرام یک مقداری متفاوت است.

روش اول تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام : چک کردن دایرکت

برای این کار بر روی فِلِش بالای سمت راست کلیک کنید تا به قسمت پنل دایرکت ها فرستاده شوید.

300% افزایش فالوور واقعی از بازار هدف خود شما :
افزایش فالوور اینستاگرام ›

در این پنل شما تمامی چت های خود را می بینید که در زیر آنها تاریخ یا ساعتی مشخص را می بینید. این زمان آخرین آنلاین بودن کاربران را نشان می دهد.

اگر در گوشه عکس آنها نقطه ی سبز رنگ را دیدید به این معنی است که کاربر هم اکنون آنلاین است و بهترین موقع برای صحبت با او است .

اما نکته حائز اهمیت در این روش این است که شما فقط می توانید آنلاین بودن کاربرانی را ببینید که با آنها چت کرده اید و دیگر کاربرانی را که با آنها هیچ تعاملی ندارید را نمی توان تشخیص داد که خود این ملزم به فعال بودن گزینه Activity در تنظیمات کاربر مقابل است
( در دومین روش تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام برای شما شرح می دهیم آنلاین بودن بقیه کاربران را ببینید )

روش تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام

روش دوم تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام : چک کردن نوتیفیکیشن ها

برای رسیدن به این صفحه بر روی علامت قلب پایین پنل مدیریتی خود کلیک کنید تا به قسمت نوتیفیکیشن ها بروید.

حتما مطالعه کنید :
آموزش تماس تصویری اینستاگرام ›

آنلاین بودن ما در اینستاگرام >

در این صفحه نوتیفیکیشن های مربوط به خودتان را مشاهده می کنید که در بالای صفحه آشکار است ، اگر بالای صفحه را نگاه کنید دو گزینه را می بینید : YOU و FOLLOWING

بر روی FOLLOWING کلیک کنید و فعالیت های کاربرانی را مشاهده کنید که شما آنها را فالو کرده اید. هرچی به بالای صفحه نزدیک تر باشید آخرین فعالیت آنها را می بینید که برای مثال کاربری عکسی را از پیجی لایک کرد و به رنگ دیگر نوشته 9s.

این یعنی آن 9 ثانیه پیش فعالیتی را انجام داده که به احتمال زیاد همین الان هم آنلاین است.

روش تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام

اما باز هم ممکن است این روش دقت کافی را نداشت باشد ، کاربر پس از لایک کردن از برنامه خارج شده است یا اینترنت اون با مشکل رو برو است یا اینکه اینترنت شما با مشکل مواجه شده و از فعالیت کاربر مورد نظر دقایقی گذشته ولی آن را نشان نمی دهد .

روش سوم تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام : استوری

این روش دقیقا همانند روش اول عمل کرده با این تفاوت که هر کاربری که از استوری شما دیدن می کند و به لیست بینندگان اضافه می شود را می توان آنلاین بودن او را دید ، خواه شما را فالو کرده خواه نکرده باشد .

در آخر به این نکته اشاره کنم که ممکن است در آینده اینستاگرام تغییراتی را در این بخش اعمال کند و ما هم به نوبه ی خود آن را بررسی خواهیم کرد پس تا تغییرات بعدی این روش ها کارساز ترین روش تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام موجود است.

 

آیلین افشاری هستم ; کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ هلدینگ کد ایران و در حال حاضر به صورت منظم با اشتراک گذاشتن محتواهای خود با شما در ارتباط هستم .

سوالی در این موارد داشتید می توانید از طریق بخش کامنت ها با بنده در ارتباط باشید .

 

کاربرانی که مقاله تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام را خواندند مقالات زیر را نیز مطالعه کردند :

روش تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی

5 تکنیک نوشتن بیو اینستاگرام حرفه ای

هک فالوور اینستاگرام یک ترفند منسوخ شده

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام برای اندروید و iOS

خانه بات را در شبکات اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام – لینکدین – فیسبوک