Insights در اینستاگرام – مشاهده Activity در اینستاگرام – خانه بات

Insights در اینستاگرام جزو کاربردی ترین مسائلی هست که یک ادمین به آن احتیاج دارد و مخصوصا یک پیج بیزنسی اگر از آن استفاده نکند و یا نداند چه کاری انجام میدهد واقعا به جرات به شما بگم که خیلی دیتاها را از دست دادید , در هر صورت در این مقاله از سایت خانه بات به صورت کامل در مورد مشاهده Activity در اینستاگرام با نام Insights صحبت خواهیم کرد .

در دنیای امروزه بسیاری از کسب و کارها برای تبلیغات بیشتر به دنیای دیجیتال ( دیجیتال مارکتینگ ) روی آورده اند ، شبکات اجتماعی یکی از این چندین پلتفرم در حوزه تبلیغات است که خیلی از برند ها در آن فعالیت دارند.

حتما مطالعه کنید , دیجیتال مارکتینگ چیست :
دیجیتال مارکتینگ

 

پیج هایی که این برند ها آن را مدیریت می کنند با پیج های معمولی افراد کمی متفاوت است ، اینستاگرام برای حمایت از کسب و کار های نوپا قابلیت تبدیل اکانت معمولی به اکانت بیزینسی داده است .

تبدیل اکانت معمولی به اکانت بیزینسی کار چندان پیچیده ای نیست شما می توانید با مطالعه مقاله تغییر اکانت معمولی به اکانت تجاری › این کار را انجام دهید .

با تبدیل اکانت خود به اکانت بیزینسی دسترسی هایی برای شما باز می شود که اطلاعات بدرد بخوری راجع به بازدید کننده ها و اکانت شما و پست هایتان به شما میدهد.

برای درک بهتر این موضوع یک صفحه به نام Insights در اینستاگرام برای شما باز می شود تا هرچه بهتر مدیریت کنید.

پس با هم به بررسی اطلاعات Insights در اینستاگرام در زبانه Activity می پردازیم.

Insights در اینستاگرام بخش Activity

پس از تغییر اکانت معمولی خود به اکانت بیزینسی به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید و بر روی گزینه سه نقطه (بالا) کلیک کنید تا صفحه جدید باز شود و سپس گزینه Insights دیده می شود ، روی آن کلیک کنید.

در این صفحه دو بخش کلی دیده می شود :  Interactions و Discoverability

Interactions چیست :

Insights چیست

 

اینجا شما می توانید ببینید چه تعداد تعامل توسط کاربران با اکانت شما شده است .

با استفاده از نمودار زیر شما می توانید ببینید که کدام روز از هفته بیشترین تعاملات با اکانت شما شده است و همچنین مقایسه تعاملات امروز با هفته گذشته را به صورت دقیق مشاهده کنید .

حتما بخوانید : خرید فالوور اینستاگرام بهتر هست یا استفاده از ربات اینستاگرام :

خرید فالوور ›            ربات اینستاگرام ›

 

لازم به ذکر است که این بخش به 7 روز گذشته محدود می شود ، با این وجود دیگر ابزارهایی مانند Analytics HQ قادر به نمایش تعاملات 28 روزه شما می باشد.

Discoverability چیست :

Insights در اینستاگرام

این بخش عملکرد کلی پیج اینستاگرام شما را با دو شاخص کلیدی نشان می دهد : Reach و Impressions

Reach : تعداد اکانت های یکتایی که حداقل یک بار از پست های شما بازدید کرده اند.

Impressions : تعداد کل بازدید هایی که از پست های شما شده است برای مثال یک شخص هر چند بار که پست های شما را ببیند این عدد بالا می رود.

این بخش به طور عمده نفوذ و تاثیر پیج شما را نشان می دهد و همچنین تعداد افرادی که با آن ارتباط برقرار می کنند , لازم به ذکر است که این بخش از Insights نیز به 7 روز گذشته محدود می شود.

 

مطالب پربازدید هفته :

آموزش رفع شدوبن اینستاگرام

آموزش ارسال پست به استوری

تبدیل سلفی به استیکر در اینستاگرام

خانه بات را در شبکات اجتماعی دنبال کنید:

فیسبوک – اینستاگرام – لینکدین